las chicas Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 å spytte??? hun "kjører bil" hele tiden. ALT er vått.... grøt overalt. prøver å si nei å ta på tungen hennes, men stakkar hun skjønner jo ikke. må jeg bare fortsette å si nei til hun en gang skjønner om ett par mnd??
Sistah*G07*J09* Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 hehe.....siklesmekker kan nok ikke få henne til å slutte med det Både nevøen min og min egen datter holder på på akkurat samme viset. De er henholdsvis 8 og 4mnd Nevøen min på 8mnd, har holdt på sånn i flere mnd nå
nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Hehe - det går over etterhvert.
las chicas Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2010 hun har smekke, men det spruter jo overalt... hehe. må vel bare være tålmodig da.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 babyen min elsker å gjøre det når hun har fått mat i munnen... sukk. Men jeg klar henne bare styre på, stresser ikke. Så vasker jeg bare av alt etterpå hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå