*Mamma'n* OVERTID Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 hei:) jeg har tatt flere EL tester di siste 4 dagene,og alle er veldig positive! jeg hadde EL for ca 14 dager siden.. så derfor lurer jeg på hvorfor alle testene er positiv? er det slik at ELtester kan funkke som Graviditetstest? håper på svar:)
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Har ikke prøvd det selv. Men har lest at mange her inne har fått pos test å har da vært gravide =)))) Masse lykketil
Gjest Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Høres ut som du kan være på tjukken gitt.. ) Har du ikke en "skikkelig" g.test ??
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2010 nei har ikke en skikkelig g.test, men skal kjøpe så fort jeg kommer meg til byen:) har 3 EL tester igjen, og har tatt 8 tester, og alle har vært positive!
sandra84 Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Tok også en EL test nå i kveld, for jeg var fri for graviditetstester, regner med å få i morgen fra billigtester.. hehe men klarte jo ikke vente.. hmmm tro om jeg er gravid ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå