Gå til innhold

går dette ann??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har som regel syklus fra 29-35 dager, denne syklusen ser slik ut til nå.

-cd 14- positiv el test

-cd15 negativ igjen

cd-16 neg

cd17 neg

cd 18 positiv bruker å være positiv fra denne dagen

cd 19 positiv av en eller annen snedig grunn tok jeg en cb pluss og den er svak positiv, ikke så svak som de to siste gangene jeg har vært gravid( mistet begge de gangene) men tilbake til saken

går det ann å få positiv g-test så tili? kan eggløsning slå ut på g-tester?

sist mens var 9.3 forgie mnd hadde jeg positive el-tester hele mnd og viste seg at kroppen hadde for mye progesteron, har dette noe å si? har ikke tatt noe medesiner som har gjort at jeg har fått forhøyet prog, så vet ikke hvorfor det skjedde.

noen som kan hjelpe litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom egget har festet seg veldig tidlig, og du produserer mye HCG, eller det er tvillinger, kan du godt teste svakt positivt allerede ved 6 DPO dersom du er heldig.

Og, ja en EL-test vil slå ut ved en graviditet.

Skrevet

D var vel omvendt hun spurte etter.. ;))

Nei, grav.tester slår ikke ut ved EL. Spennende !!

Lykke til !! :))

Skrevet

ja mente om eggløsning slår ut på en graviditetstest.

men synes dette er rart jeg ja, bruker jo ikke å få positive el-tester før dag 18, men hadde jo denne positive dag 14. men skal testen bare være en dag om jeg hadde el dag 14 da? og så ble den jo positiv 4 dager senere igjen, hm... blir ikke klok

har skikkelige el-smerter denne gangen.

tja kansje tvillinger... bestefar er tvilling, og mine onkler å tanter er tvilling samt at jeg har søskenebarn som er tvilling og mamma mista tvillinger i 6 svangerskapsmnd før min tid så går jo kansje ann?

men kan jo å være falske tester, var borti det en gang men da var streken så svak at jeg matte vri å vende testen nå ser man den godt selv om den ikke er sterk liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...