Galskapens overhode Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Denne mnd har vært så rar.. Pga diverse med sykdom mm, så kom jeg ikke i gang med pilla denne mnd. Nå har noe som likner mens kommet 1 uke for tidlig.. men det er bare spor av blod.. Og så har jeg fått litt råmelk i ene brystet.. Begge brystene verker. Må melk bety svangerskap?? Men når man blør så er man vel ikke gravid? Noen erfaringer?
Musemor med tre søte små Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Melk i brystene må ikke bety svangerskap. Jeg fikk litt for første gang 3 år før vi begynte å prøve på førstemann. Brukte p-piller og mannen var bortreist, så jeg var definitivt ikke gravid. Men som alltid, er du usikker ta en test
Galskapens overhode Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2010 et barn til er ikke planlagt akkurat nå.. Søkte litt påfesteblødning.. Men satser på at kroppen er i hormonell ubalanse Noen flere erfaringer mottas met stor takk.. Teste gjør jeg hvis mens ikek kommer for fullt..Venter den om 1 uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå