Ella S Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Hei, etter en ultralyd i uke 8 der vi fikk bekreftet at alt stod bra til så langt tør jeg endelig stikke hodet fram her Tårene var ikke til å holde tilbake da vi kunne se et lite hjerte banke! Jeg har allerede fått litt mage, og de jeg har fortalt det til så langt har alle sagt at de har sett det på meg lenge! Så kanskje er det ikke bare innbilning når jeg synes det begynner å bli litt ubehagelig å sove på magen? Jeg er stuptrøtt hele tida og kunne sikkert sovet 12-14 timer i døgnet, men likevel sliter jeg med å få sove på siden. Er det noen som har noen tips/erfaringer om dette?
Gjest Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Hei. jeg er i uke 6. har fått litt mage selv, å sove på magen er ubehagelig, siden er ubehagelig, jeg må sove på rygg for å sovne. sover 12-14timer i døget, er så trøtt :-S så tror du har det helt normalt. etterhvert som magen vokser finner du fort ut av at å sove på rygg er vondt å det er kun siden du kan sove på.
*Nøtta* Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 jeg har heller ikke ligget på magen på flere uker! hehe! Er nå 11+1. Jeg kan trøste deg med at etterhvert så venner du deg til å sovne annerledes enn du er vant til. Hva om du ligger på magen,men litt sånn på skrå på en måte-med ene benet trukket langt opp under deg?
LilleBanan blir storebror Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Hei Kom til å trykke på feil trimester. Hørere til på 2 tri og flytter over på 3 tri i morgen. Uansett så rakk jeg å se innlegget om sovestilling å ble nysgjerrig. Jeg er altså 28 uker i morgen og sover fortsatt på magen. Den begynner å bli stoooor nå, værtfall med tanke på at jeg er andregangs. Var hos JM på onsdag og spurt med det samme om det er noe i veien for å sove på magen men det var det absolutt ikke. Bare å sove på til jeg ikke klarte mer. Av og til kjenner jeg snuppa sparke litt ekstra når jeg ligger på magen så da snur jeg meg bare om på siden eller noe Livmoren er jo ikke vokst noe særlig opp av bekkenet enda engang så hadde ikke bekymret meg jeg værtfall Uansett, håper dere finner ei god sovestilling da
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 jeg tenker som lillebanan her....livmoren er ikke vokst over skambenet engang og det som er kommet av mage over der er luft og innvoller som livmoren presser opp på en måte så ikke farlig å sove på magen;) fosteret er liten som en drue eller noe sånt og merker ikke noe i det hele tatt....men stillingen som ble nevmt lengre opp med å trekke tt ben langt opp under deg er utrolig deilig!! sånn ligger jeg uansett:))) sov godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå