to jenter og ett gull i magen Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 16 dager siden mens kom så el burde vel være denne helga omtrent. hatt sex mandag og hver dag fra onsdag. burde det holde? eller burde vi satse på neon dager til?? er så lei av at den tanta alltid kommer:(
♥Spirevipp♥ Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Føler med deg,det er utolig kjedelig å vente slik hele tiden. Er selv bare på 4 pp - men er allerede veldig utålmodig. Ser du har to gull, hvor lang tid gikk det før det klaffet da? Jeg har en gutt på snart 3 år, hadde to sa før jeg ble gravid med han...men ble gravid ganske fort alle tre gangene. Tester du med el tester? Leste nemlig der at det er ikke hver mnd man har eggeløsning...det var faktisk helt nytt for meg. Leste dette inne på babyverden.no: Oversikten nedenfor er basert på tall fra USA og viser hvor hvor stor prosentandel av prøvere som ble gravid innen totalt 18 måneder Innen første måned 25 prosent Innen seks måneder 60 prosent Innen ni måneder 75 prosent Innen 12 måneder 80 prosent Innen 18 måneder 90 prosent Så du er jo innenfor 75% - og det er jo positivt. Krysser fingre og tær for deg denne pp,så håper jeg det klaffer for oss også snart. Lykke til videre!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2010 tusen takk:) hadde vært velig morro om det klaffet men jeg har desverre mistet trua på det. alle rundt meg klarer det jo fort så blir bare lei meg:( lykke til du og:)
♥Spirevipp♥ Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Uff! Blir trist når jeg leser slik, men tror det er viktig å håpe...veldig lett for meg å si. Min mor fortalte meg at hun strevde med å bli gravid, lenge...til slutt ga de litt opp og flyttet. Hun fikk tankene over på noe annet, plutselig ble hun gravid. Hun ble også uventet gravid etter fylte 40 år etter fotsonebehandling. Hun fortalte det til terapeauten i etterkant, og han sa at han hadde åpnet og renset systemet hennes ved å trykke på forskjellige punkter under føttene. Kan jo kanskje være noe å prøve??? En vakker dag blir du også gravid, det er jeg sikker på! --------------(@
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå