Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Har hørt om det gjennom en jeg kjenner som selger disse produktene, hun sa de var veldig bra.. Jeg har aldri hørt om de før, bruker fast dermelogica og MD nå, men synes det er ganske dyrt. Har noen hørt eller prødv disse nuskin produktene?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Jeg fikk et nuskinprodukt i gave fra de på jobben en gang, jeg syntes det stinket....dessuten funket det ikke for meg. Kanskje andre har gode erfaringer ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Hold deg til Dermitalogica. Beste produkt ever. Personlig kjøper jeg av prinsipp ALDRI noe som blir solgt i form av pyramidesalg. Aldri!!! Hater det.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Jeg begynte med NU SKIN produkter for snart 6år siden.Jeg er veldig fornøyd. Ikke noe pyramide for meg hvertfall,går i butikken deres og handler når jeg er i Oslo,ellers så bestiller jeg på nett. Hele familien min bruker produktene og er fornøyde,men har ei venninne som prøvde som ikke var fornøyd. Er vel som med andre produkter,noen like andre ikke.
*Sjokomelk* Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 jeg har prøvd en tannkrem som gav meg hvitere tenner på 8 dager , og en krem som fjerner psoriasis fullstendig (kun naturlige ingredienser)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Huden min støtte fra seg Nuskin og ga meg svære brannsår.. Samme med flere jeg kjenner. Så aldri mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå