Gå til innhold

BABY SOM IKKE VIL HA SMOKK....MEN ET VELDIG SUGEBEHOV...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi på 4mnd vil ikke ta smokken...prøvd alle forskjellige typer... Men ser ut som hun trenger d da hun suger på hånden sin veldig mye... Noen her som har opplevd at babyen har tatt smokken når di har blitt noen mnd...eller er d sånn at når hun ikke har tatt den nå når hun er 4mnd kommer hun ikke til å ta den?? og er d noen med gode råd hvordan jeg skal få henne til og ta den?

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

At hun suger på hånda si er heeeeelt normalt. Det trenger ikke å bety at hun har et sterkt sugebehov, i den alderen har de fleste babyene en eller flere hender plantet permanent i munnen ;-)

Gutten min er nå 5 mnd, og har aldri brukt smokk. Han trenger den ikke heller, han sovner uten den, og han klarer seg fint i løpet av dagen (han sutrer aldri utenom når han er trøtt/sulten). Han suger for øvrig ikke på tommelen heller.

Skrevet

Enig med eelis, tror alle barn på denne alderen har hender og fingre mye i munnen. Min bruker smokk, men alt skal allikevel inn i munnen hele tiden, leker også. Det er rett og slett slik de små utforsker verden, ved å kjenne på ting med munnen og tunga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...