mammas skatter <3 Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 eller tabletter for å vekse egg og sprøyte for å slippe egg for å bli gravide??? min lille gutt blei til me stimuli av pergotime og ovitrelle. han e no 4 mnd gammel. e fikk ijen mens da han var 8 uker gammel. neste mens kom på dag 46. har merka at håret mitt har begynt å bli tynt ijen å e så redd e har problemer me hormonene ijen å ikke kan bli gravid uten stimuli ijen. vi har jo lyst å få andremann når lillemann e rundt 2- 2,5 år. hårtap va en av tegna på at noe var galt i kroppen min å lange syklusa som e da ikke hadde eggløsning på. hvordan er deres syklus blitt ijen etter graviditeten? min mor gikkk uten prevansjon i alle år å d blei bare 4 barn av. fra ho va 25 år så gikk d 9 år til nestemann. altså min alder. å e e ganske lik ho så kansje d ligg i genan.
soleia Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Eg har pcos, og vart gravid etter å ha brukt pergotime og metformin. Det tok to år før spiren sat, hadde 2 sa og 1 ma først. Eg fekk att mens etter 8 mnd, og då starta me på prøving att, sidan eg er i slutten av 30 åra og brukte så lang tid sist. Men denne gongen vart eg gravid på første forsøk, utan medisinar! Litt sjokk at det gjekk så fort, men har høyrt at det er lettare å bli gravid første året etter fødselen. Legen min sa kvinner med pcos ofte får meir regelmessig mens og vert meir fruktbare når ein kjem opp i 30 åra. Det stemmer iallefall for meg. Men no veit eg jo ikkje om det er det som er ditt problem, då. Men om du må bruke medisinar for å bli gravid neste gang og, så har du jo erfart at det går fint det og :-)
mammas skatter <3 Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2010 gyneklogen(som å e overlege) min sa e burde ikke vente for lenge me å bli gravid ijen vist e skulle ha barn ijen. legen min sa d va bare tull. men skulle ha ønsket å slippe å bruke stimuli for å bli gravid. d va no forferdeli stress å d tok på mannen å da kunne d bli vanskelig å bli gravid når han svikta.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Jeg prøvde et par runder med pergo sist, men ble så overhormonell at jeg bare måtte droppe det. Mistet fullstendig lysten på barn, og ble direkte utrivelig å ha i hus... Så bestemte oss for å droppe hele greia, og la det gå som det ville. Etter 5 år satt spira likevel :-) Vi tenker også på en til, og er spent på hvordan det skal gå ettersom det tok relativt lang tid sist. Er jo tross alt 33 jeg også. Har ikke fått tilbake mens enda, 4 mnd etter fødsel, men fullammer så hadde ikke regnet med det heller. At håret blir tynt er vel noe de fleste opplever en stund etter fødselen, og trenger ikke bety at noe er galt. Det sies at det kan være lettere å bli gravid neste gang når kroppen først har prøvd det, så det er bare å vente og se... Lykke til i hvert fall :-)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 vi ble gravid i pause mnd mellom kur. fikk mens på dagen han ble 16 uker. er bare 22 år men men.. å får mensen hver 5 uke +4 dager å den varer ca 14 dager.. med pergo var jeg nede i 28 dagers syklusen i gjenn.. håret mitt raser av også men bare fått beskjed om at de er normalt etter fødsler osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå