Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Jeg har en ubrukt salvetube etter at katten hadde øyebetennelse, og nå har jeg fått øyekatarr. Er det så stor forskjell på dyre og menneskeutgaven at jeg ikke kan bruke den på meg selv?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Er ikke lege eller apoteker, men om innholdet er akkurat det samme som dråpene for mennesker, så kan det kanskje gå? Jeg hadde nok ikke gjort det selv, bare så det er sagt. Her er innholdet på 1%-dråpene for mennesker: 1 g inneh.: Fusidinsyre 10 mg, benzalkoniumklorid 0,1 mg, dinatriumedetat 0,5 mg, karbomer, mannitol, natriumhydroksid, vann til injeksjon til 1 g.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Synes du skal oppsøke lege så du får vurdert hva slags behandling du skal ha. Ikke bare starte opp fordi du tilfeldigvis har det liggende. Jeg ville heller ikke gjort det hvis ikke jeg hadde fått bekreftet av fagperson at dette var greit.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Her har jeg brukt samme som hunden mange ganger. Ikke noe problem, er det samme i dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå