Gå til innhold

Kan jeg ha endo?

Anbefalte innlegg

Porsgrunn og min gyn mener det ikke er noen indikasjoner på dette, og har derfor ikke ønsket at jeg skal gjennomgå lap.

MEN: vi får ikke barn, jeg kan ha en lett forbigående kvalme av og til, uten at det blir noe mer med det. Har vel etpar ganger opplevd en sterkere kvalme. Jeg er ofte (nesten daglig) løs i magen. Har hatt mye spotting (som har blitt veldig mye bedre etter oppstart hos refleksolog, og etter pensling av sår på livmortapp).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141650539-kan-jeg-ha-endo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har endo,men aldri vært plaget med sterke mens smerter.Var ganske overrasket da de fant endo under lap...

Anbefaler deg å ta en sjekk hvis du er i tvil...jeg tok en undersøkelse i haugesund der de gikk inn i bukveggen med et kamera og hadde kontrastveske som de spylte igjennom eggstokkene,jeg var våken under inngrepet,fikk noe lokalbedøvelse.

Du trenger som sagt ikke ha kraftige mens smerter for å ha endo...jeg hadde ingen symptomer på at jeg hadde dette.

Har en avtale om å ringe Pors etter påske. Skal spørre de en gang til da, om jeg burde tatt en lap. Er alltid en viss risiko ved ingrep, og de ønsket ikke at jeg skulle gjennom det siden det ikke er noen mistanke om at jeg kan ha det. Kan jo spørre om jeg kan få blodfortynnende ved neste forsøk, bare sånn tilfelle ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...