Gå til innhold

Tråd for verpesyke 2-barnsmødre:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rekner med at det er flere enn meg her inne;-)

Selv har jeg to herlige gutter på 2,1 og 4,4 år. Tenker veldig mye på å bli gravid igjen. Har veldig lyst på 3 barn, men har en mann som har satt seg litt imot å få flere enn de to vi allerede har.

Har fått han til å ombestemme seg nå:-) Vi skal gjøre ett forsøk ved neste eggløsning:-D REkner jo egentlig med at det blir flere forsøk siden jeg først har fått han på gli.

Så nå har jeg gått til innkjøp av el-tester, sink, wild jam og damiana. Skal gjøre alt jeg kan for å få spira i boks. Hehe. Må bare passe på nå at jeg ikke stresser for mye rundt det.

Hva med dere andre, hvordan er situasjonen deres? Noen som har vært prøvere lenge?

Håper mange henger seg på, så kan vi følge med og oppmuntre hverandre

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok jeg feil... ingen andre?

Skrevet

Å nei da, her er ihvertfall ei te:) Vi har også to gutter, litt større enn dine, så nå er jeg litt sån klar for tredje mann. Har ikke prøvd lenge i det hele tatt, har nettopp sluttet på piller. Har pco og har trengt hjelp til å få el begge ganger tidligere, men har begynt få spontane el:er nå, så jeg har et lite håp om den naturlige veien denne gang:)

Skrevet

Og her er jeg! Klar som et egg (hihihi) på nr 3! Vi er nå i 2pp, hadde EL før helga tror jeg, men tviler på at det klaffet:-( Vi har to jenter på 3 og 6 år, har ingen spesielle ønske om kjønn på nr 3, så lenge det er et barn!

Vi tar dette som det kommer, her er det kun sengekos som gjelder, ingen helsekost el.

Skal bøi spennenede å følge hverandre! Rekker vi nr 3 i 2010 eller blir det 2011?

Lykke til jenter, dette klarer vi!!

Skrevet

Klar for nr. 3 vi også. Har ei jente på 3 og en gutt på 8mnd. Vet ikke om vi er gale som vil ha de så tett, men like greit å få det unne. hehe

Nettopp tatt ut spiralen, og håper det ikke tar alt for lang tid til vi her en liten spire i magen igjen.

Skrevet

Hei alle sammen:-)

Da er vi hvertfall en liten gjeng her.

Det er koselig:-)

Blir spennende å se hvor lang tid det tar for hver enkelt av oss å få spira til å sitte.

Lykke til alle sammen!

IKM er om to dager for min del, men rekner ikke med at det er noe enda, siden eneste muligheten for det er et "uhell" fra hans side.

Har mer tro på neste måned, siden han nå har gått med på å prøve fullt ut:-D

Skrevet

Så flott da, håper det går av seg selv denne gangen;-)

Skrevet

Synes det hadde vært kjekt med ei jente også nå, men blir selvfølgelig kjempe glad om vi skulle gå gutt nummer 3 også:-)

Det viktigste er trossalt at barnet er friskt .

For min del ser det lysest ut i 2011, men vi får først se om tr dukker opp en av de nærmeste dagene.

Skrevet

Jeg er ikke prøver ennå, men gleder meg vilt! Har en gutt på 3 og en jente på 16 mnd. De er tette nok, så vi drøyer litt til før jeg tar ut spiralen.

Følger med her allerede, og gleder meg på deres vegne! Lykke til med nr. 3!!

Skrevet

Hører vel til i denne kategorien jeg også. ;) Har to gutter på 11 og 8 år fra før, men det blir sambo sin første da.

Hadde egentlig ikke noen tanker om å få nr. 3, men så traff jeg min kjære. Han ønsker seg barn veldig, har alltid gjort det, men aldri fått noen, så han var redd han var steril. Etter minst 1 kjemisk graviditet (tidlig SA) har vi bekreftet at han ikke er det, selv om vi misstenker han kan ha dårlig kvalitet da..

Uansett, nå ønsker jeg meg en liten attpåklatt, og han ønsker sin første, så da får vi se om det klaffer etterhvert... :)

Skrevet

Hvor i "løypa" er dere?

Begynner med meg selv jeg;-)

ikm idag, noen få symptomer, men kan likegodt skyldes at tr er like rundt hjørnet. Tok negativ test i forgårds. Klarte selvfølgelig ikke holde meg... helt likt seg:-) hehe...er ikke særlig tålmodig der nei. Det som er faren med å ha mange g-test-stripser i skapet. Holder tunga rett i munnen og skal nå klare å holde meg til i morgen før jeg tester igjen (viss ikke tr kommer først)

Skrevet

Hvor i "løypa" er dere?

Er nå på CD 11, EL om ett par dager, på fredag eller lørdag sannsynligvis, men har ingen håp denne PP heller. Orker ikke flere nedturer nå, så prøver bare å tenke minst mulig på hele prøvinga. Ikke akkurat så lett, men.. Hehe... ;) Har IKM uke 15, den 17 april.

Skrevet

Hei.

Er veldig fersk her inne, men har fulgt med en stund "utenfor". Mitt første innlegg dette... Har to nydelige jenter på 4 og 6,5. Er klar for en liten nr 3 nå. Kjenner jeg er veldig utålmodig, noe som vel ikke hjelper på oddsen...

Er min 4 pp nå. Første jenta satt etter 6pp, minste satt på første pp. Har lange sykluser, håper på el i dag. Er helt tullete. Tester med billigtester omtrent hver 3. time........

Skrevet

Hehe. Kjenner til det der med tester fra billigetester, tester som en gal, siden man alikevel har så mange:-p Håper at hvertfall en kan vise positiv hahahah...

Skrevet

Jeg har også 2 fra tidl forhold, men ny samboer som ikke har barn har gjort at vi vil gjerne ha vår lille sammen ...

Det er derfor en spennende tid i møte, tok ut spiral i Januar.

Skrevet

To her og, 2003 og 2006 gutter, og prøver vi på nr. 3 - med samme mann. Vi begynte å prøve sen sommer/tidlig høst 2009, men har dessverre hatt to aborter. Første var en tidlig SA, og nå bare for ca 5 uker siden ble MA oppdaget på UL, da var jeg 10+0.

Jeg har ikke fått EL etter utskrapningen ennå, men venter og venter og venter på at kroppen skal komme i gjenge igjen. På tross av to aborter er vi ved godt mot, og håper inderlig på det legene sa er riktig. De sa nemlig at vi har vært svært uheldige som har opplevd to aborter etter hverandre, men at det er ingen grunn til å tro at det er noe galt med oss siden vi har to friske barn fra før. Krysser fingre for at legene har rett!!!

Skrevet

Har IKM på onsdag/torsdag, kjenner godt etter og klarer med god vilje å finne mange symptomer på at jeg er gravid. Men vet nok godt at jeg ikke er det, var lite sengekos rundt EL. Ja ja, jeg fortsetter nok å lete etter symptomer frem til TR kommer. Har ikke GT i hus, heldigvis, for den hadde fort blitt svidd av! Skal prøve å holde meg til torsdag! En av mine nærmeste venninner fikk nr 3 i dag, JEG VIL OGSÅ!!!!

Stå på jenter!

Skrevet

Bare 4 dager dager til testingen etter EL begynner, spennende!

Skrevet

Jeg hører til her også. Har to herlige gutter på 3,5 og 2 år... veeldig tette kan du si :) Vi har lyst på en til.. hadde vært artig med ei jente, men blir selvfølgelig glade uansett :) mannen har vært negativ til nå, han synes det er nok med 2... Meeeen, vi ble enige om å ta ut spiralen for en mnd siden... så vi er vell ikke egentlig igang helt.

Har ikm den 15 april... tror egentlig ikke vi er gravide... da vi "hoppa av i svingen" rundt eggløsning... Så vi blir vell mer aktive prøvere neste mnd...:)

En spennede tid i møte, gleder oss veldig :)

Lykke til til dere alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...