Gå til innhold

Ingen symptomer på graviditet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er engstelig nå..Jeg tror jeg er 6+1 uke i dag, og etter to krystallklare positive tester tidligere i uken må jeg jo bare tro jeg er gravid, men tingen er den at jeg har ingen symptomer!

Jeg er IKKE kvalm, trøtt,svimmel,vonde bryster,er hormonell eller de andre symptomene som nevnes her på 1.trimester-debatten.

Jeg har som sagt to positive tester, henholdsvis tirsdag og onsdag denne uken, og har ikke fått mensen men bortsett fra det så kjenner jeg meg ikke gravid I DET HELE TATT!

Tenker hele tiden på om det er noe galt. Det er forferdelig å ha det sånn! Går nesten å håper jeg skal bli dårlig, så jeg har hvertfall noe som er et sikkert tegn. Det er jo for gale å gå å håpe på å bli dårlig, men samtidig virker det for godt til å være sant at jeg skal være heldig å ha en "frisk" graviditet uten å være dårlig.

Er det noen som har det som meg?? Føler meg så alene om dette.

Skal forresten fortelle om graviditeten til min forlovedes foreldre og søster i dag. wish us luck. we need it.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Dette er heilt normalt!! I mitt første svangerskap hadde eg ingen kvalme, ikkje trøtt eller ømme bryst, var frisk og rask og jobba 100%heilt til eg gjekk ut i permisjon. Var som deg veldig bekymra, var på ul i veke 7 og 12 fordi eg var så redd at det ikkje var liv. Men det var det, og snuppa er 1,5 år i dag. Eg er gravid igjen, 10+6 i dag. Denne gangen begynte det likt, ingen symptomer dei første vekene, og eg hadde roen og håpte det skulle bi som sist. Men i veke 7 kom kvalmen for fullt, heilt pyton, og eg skulle gitt masse for å vere like frisk og rask som sist gang. Trur nok det er sånn at me høyrer mest om dei som er dårlige og har alle symtomer, derfor trur me det er sånn det skal vere og at alt anna er unormalt. Så kos deg med at du er i form, du er kjempeheldig!

klem

Skrevet

Hei!!

jeg sier bare at du mmå nyte det!!!!

Jeg har heller ikke vært syk.... Men har hatt skikkelig vonde bryster,får jeg ikke mat fort nok så blir jeg dårlig,men det går like fort over etter at jeg har spist..

Du vil sikkert finne snart ut hva trøtthet er og....

Skrevet

Tusen takk skal dere ha. Nå føler jeg meg litt bedre (selv om det sikkert endrer seg med en gang jeg begynner å lese om diverse symptomer folk har :P). Det er ikke enkelt dette her. Tanken på at det er en eeevighet til legetime og ikke minst en enda lenger evighet til UL, gjør at jeg blir gal i hodet.

Trenger vel ikke nevne at dette er min første graviditet :P

Vet at mamma ikke hadde allverdens symptomer heller, og det går litt i arv har jeg hørt. Kan trøste meg med det enn så lenge.

Skrevet

jeg er 9+0 idag og har kun hatt ømme bryster som har kommet og gått pluss brune,røde og rosa blødninger så jeg tenkte at dette kunne no aldri være normalt...

har det sånn enda..er litt bekymret det innrømmer jeg men har vært på ul 6+5 og 8+0 og sett liv så sannsynligheten for at det går bra er STOR...pga blødningene blir det ny ul 10+2 for å sjekke hva dette er og at det enda er liv...men som du ser så er ingen symptomer like normalt som ingen:)) det går helt sikkert fint med deg også....

lykke til!!:))krysser fingrene for oss alle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...