Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #1 Del Skrevet 28. mars 2010 Ei venninne av meg vokste opp og trodde at den faren var hennes far, men faren nektet siden DNA var negative. (har tatt 3 ganger) Moren hennes påstår fortsatt at den faren er hennes far. Datteren tok nye testen med faren sin nye datter da de var voksen. Det viste seg også negativ. Datteren ble kjempe skuffet og tok opprør med moren sin. Moren skrek og sa Jesus må være faren din. Jeg synes synd på venninne som får aldri vite sannheten om hvem er den virkelige faren sin.. Moren skjuler noe meget, også har hun ødela mye den faren sin familie som hun ikke lot dem være i fred. Er det mulig å ikke huske noen hun har hatt sex med den natten??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141650174-din-far-er-jesus/
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #2 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg tror ikke det er mulig å ikke huske noe i det hele tatt. Det kan jo hende at hun var skikkelig full eller noe og noe skjedde. Men da vet hun vel noen lunde hvilke muligheter det kan være mtp når ca befruktningen skjedde. Det kan jo være at hun er blitt voldtatt eller at hun hadde sex med en mann som hun ikke er villig til å vedkjenne av forskjellige grunner? Jeg mener at det ikke er riktig å nekte å si noe til datteren, hun kunne fortalt noe av sanneheten (f.eks hvis hun ble voldtatt, men kanskje ikke av hvem). Da har i hvert fall datteren noe å forholde seg til i stedetfor total uvisshet. Men hver sine valg, jeg har ikke vært i den situasjonen selv da, så det er slikkert lett for meg å tenke ut en god løsning. Sikkert værre for moren til venninnen din. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141650174-din-far-er-jesus/#findComment-141656817
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå