Gå til innhold

Fjerne spiral "selv"?

Anbefalte innlegg

Hørte en historie der han ville ha barn, men hun ville ikke. Hun satte derfor inn spiral, men etter en veldig fuktig kveld på byen skal han, mens de har forspiel, røska ut spiralen hennes. Hun var sørpe dritings, men kan erindre at det var vondt, men tenkte jo ikke i de baner i det hele tatt. Så hun blir jo da gravid.

Er det mulig?

Dette er ikke søstra til venninna til en som bor på den plassen som onkel har slekninger, så ingen vandrerhistorie. Men syns det høres litt utrolig ut?

Noen som evt har hørt om det andre veien, at dama har fjernet spiralen selv?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141650144-fjerne-spiral-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Nei der tar dere mektig feil. Legen bruker en teknikk som gjør at spiralen klappes sammen til en pinne slik at den blir smertefri å dra ut.

Drar du den ut selv så drar du rett og slett en 2-3 cm bred sak ut gjennom livmorhalsen.

For meg var det ondt nok som det var å få lirket den ut hos gynekologen, så takke meg til....

Annonse

For ikke mange dagene skrev ei her inne at hun fjernet den selv, siden den bare hadde vært til pest og plage. Hun snakket om uforklarlige ryggsmerter, mensmurringer og hodepine (?). på grunn av for lang ventetid for å fjerne den, hadde hun tatt den saken i egne hender og blitt kvitt alle de andre plagene i slengen.

Hei! Ja det var meg som skrev at jeg hadde fjernet den selv. Gjorde nesten ikke vondt en gang, Fikk litt mensmurringer etterpå. Var verken vanskelig eller farlig. Tror egentlig dette her kunne godt skje i virkeligheten.

Ble forresten gravid rett etterpå.

Jammen kjære vene! Er det virkelig et par der ute hvor mannen har fjernet kvinnens spiral ved "et røsk" på et vorspiel?? Uten at hun har fått det med seg??

Jeg slutter aldri å forbause meg over andre mennesker og hvem de velger å omgåes med. Og i ettertid hvem de velger å få barn med....

sukk.

Annonse

Nei, ikke min heller,syns jo hele greia er forkastelig, hakke værre enn jenter som juger på seg p-piller faktisk, selv om jeg ikke er noen fan av det heller.

Men var jo omtenksomt av han å ikke gjøre det under et vorspiel med andre folk da ;)

(har forresten lært meg at det skrives med V og ikke F i dag, takk for den Brooklyn ;) )

HI

kjært barn har mange navn. Her i gården er vorspiel fest, mens forspill er oppladning til sex, noe som ikke skjer så ofte siden mor er dagsventende.

Så det var ikke nødvendigvis jeg som hadde rett i tolkningen min (noe jeg jo da ikke hadde.....) men ja, svært omtenksomt av mannen å gjøre det uten andre til stede:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...