Gå til innhold

hode henger ikke med....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Har det ikke på samme måte nå, for nå er jeg tykk, MEN: Jeg tok av 34 kg en gang, og da følte jeg som deg at hodet ikke hang med. Følte meg tykk ogg ekkel.

Nå vil jeg først og fremst si til deg: GRATULERER!!!!!!!!! FYYYYYYYY SÅ FLINK DU ER!!!!!!!!!!

Så vil jeg tipse deg om å se ofte i speilet. Dette gjorde jeg, og litt etter litt oppdaget jeg og ble kjent med min egen kropp igjen, og FYYYYYYYYYY så deilig det var!

Jeg har det desverre motsatt nå. Føler meg tynn, men vekt og speil sier det motsatte. Uff ikke noe kjekt!

Masse masse lykke til til deg. Det BLIR bedre, og da blir det UFATTELIG HERLIG:-)

Hei.

Tusen takk for fine ord. Jeg skal jobbe veldig med dette. Synes jeg har vært flink selv også, bare noen dager (nesten hele tiden) føler jeg meg helt tom for selvtillit. Det var jo ikke sånn det skulle bli.....

Jeg skal se meg litt i ekstra i speilet fremover og jobbe med tankene.

Rart det der, når jeg var større følte jeg meg bedre enn nå. Den store drømmen har alltid vært å gå ned i vekt, nå som jeg har nådd målet er det helt meningsløst....

Skal tenke at det blir bedre når hodet tar igjen kroppen, og skal jobbe for at det skjer fort.

Tusen takk for støttende svar på innlegget mitt. Lykke til videre du også:)

Jeg har et lite tips :)

Men først, Gratulerer med fantastisk vekttap!! Helt fantastisk! :D

For noen år siden, ble jeg lei av å alltid bli på gråten når jeg så megselv i speilet eller på et bilde. Jeg syns jeg var så sinnsykt ekkel og stygg, rett og slett. Men, så begynte jeg å tenke meg om. For jeg har alltid hatt et sinnsykt drag på mannfolka, uansett vekt! Så, det måtte jo være noe annet med meg, tenkte jeg..

I begynnelsen tror jeg at jeg sto foran speilet sikker...en time og to daglig. Men det hjalp.

Jeg gav megselv et løfte om å finne én del av megselv som jeg selv syntes var fin, hver dag. Ikke noe jeg allerede hadde bestemt meg for at jeg syns var ok. Måtte hver dag være en ny kroppsdel.

Til slutt så ser en ikke de "ekle" delene av seg selv. En får et litt mer objektivt syn..

Når en har evnen til å se de tingene som faktisk ér pene ved enselv, så ser en ikke så godt "skavankene". For ingen er perfekte. Og det kan ikke være et mål om å bli heller. Så, som med unger! Gi ros til det positive, overse det negative! :):P (satt på spissen)

Uansett, ros degselv for den jobben du allerede har gjort! Du er jo kommet langt!!

Og bare ha en liten regel.. skal oppdage én ny ting daglig, som du synes er pent på deg. Bare én ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...