ariel 78 Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 det har ALDRI skjedd før. Har aldri fått 2 like streker før dag 15 iallefall,men idag skulle jeg begynne å teste og den ble positiv allerede.. Kan det være pga bidronning geleèn? Trodde heller den skulle komme senere evt da. Hvor lenge er det vanlig at EL-testene er positive? Har 2 igjen så tenkte jeg skulle teste de 2 neste dagene for å se når den blir negativ.Har aldri fortsatt å teste etter positiv test før så derfor vet jeg ikke når den blr negativ..
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Hm, det kan være bidronninggeleen.. Litt usikker der. Hos meg ble den forsinket ved bruk av den. Hvilke El-tester bruker du? Sist mnd brukte jeg billigstrimler og digital fra CB for å sammenligne. De ble positive samme dag med samme urin. Dagen etter ble billigstrimmelen positiv og den digitale negativ på samme urin. Den tredje dagen ble begge negativ.
ariel 78 Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2010 Takk for svar:) Jeg bruker testene til Quick Response. Vet som sagt ikke hvor lenge de pleier å være positive siden jeg alltid har sluttet å teste når jeg har fått positiv test..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå