Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Det verste jeg har sett i bryllup var en med svart dongeri og svart t-skjorte med logoen til firmaet han jobber i (et lastebil/gravmaskinfirma). T-skjorten var sånn piquet eller hva de heter, sånn med et par knapper og krage da... Å btw, det var broren til brudgommen ! Foresten, i samme bryllup stilte toastmasteren opp i noe svarte nettinggreier, og skikkelig kraftige sko med flammer oppover leggen og metallplater... Mannen hennes hadde på seg penskjorta si, med dødningehode over hele ryggen og skiftnøkler til pynt på armene. Forskjellen er jo at de sistnevnte mente selv at de var pyntet og fine, mens førstnevnte tydleigvis mente at det var nok at klærne var rene og hele...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Var i et engelsk bryllup og der kastet faren til bruden slipset med engang vielsen var over.. I det samme bryllupet skiftet niesen til brudgommen over til et ekstremt kort miniskjørt og halterneck topp.. Dessverre drakk hun litt for mye og glemte seg litt så vi så mer enn vi ville. I et fransk bryllup kom halvparten av gjestene i kortermet sommerskjorte, uten slips. (så ut som de skulle på et uformelt møte) Ei stilte opp i nesten selvlysende grønnaktig kjole to nummer for liten og en geddigen hatt i oransje. Selvfølgelig grønne sko som hun ikke kunne gå på og grønn veske.. Ingen av grønnfargene matchet og hatten var et kapitell for seg selv.. i det minste var det et samtaleevne for oss andre..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Ei frodig, godt voksen dame i nettingstrømper, trang kjole som knapt dekket rumpa og armer av netting. Samme som strømpene.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Det mest upassende var en ung dame som kom i hvit lang selskapskjole med tiara til.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Det værste jeg har sett var ei som kom i en lårkort hvit nettingkjole. Under hadde hun kun truse og bh. Tror hun må ha stått i ganske mørkt lys når hun tok den på seg, men i dagslyset så man alt!! Mannfolka holdt på å dette av stolen... Hun tok oppmerksomheten bort fra den nydelige brura for å si det sånn...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Dette bryllupet var jeg også i, så nå lurer jeg fryktelig på hvem du er?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #7 Skrevet 28. mars 2010 Brudens forlover i en lårkort, knallrød kjole. på alle bilder hun var med var hun blikkfang.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #8 Skrevet 28. mars 2010 I sverige.. jeg er fremdeles litt sjokka. Der er det tydeligvis ikke vanlig å kle seg noe særlig opp til bryllupsfest. Vi var en liten gruppe nordmenn som var stivpynta med dress, slips, fine kjoler o.s.v. ....han ene svensken hadde på seg dongeribuksa han gikk med dagen før, en hettegenser og caps... Og han tok aldri av seg capsen... Vi var helt i sjokk, og stakkars bruden var jo sååå sjeleglad for at vi nordmennen hadde gidda å pynte oss til dagen hennes/deres.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #9 Skrevet 28. mars 2010 Ikke bryllup, men konfirmasjon; svart kjole med splitt hele veien opp, sammen med en utringing som stoppet rett over navlen... Ikke helt passende syns jeg..
Granny Weatherwax Skrevet 28. mars 2010 #10 Skrevet 28. mars 2010 Venninna til bruden som kom i helt hvit, veldig pen kjole (halvlang), og brudesko (merket het faktisk I do, samme som jeg hadde i mitt bryllup)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #11 Skrevet 28. mars 2010 Forloveren kom i en lyyyys rosa "ballkjole" og tiara. Hun ser i utgangspunktet ut som en babiedukke, og i den kjolen tok hun all oppmerksomhet fra bruden som hadde en enkel hvit brudekjole.
Tigerpote Skrevet 28. mars 2010 #12 Skrevet 28. mars 2010 Flere i denne familien hadde kjøpt seg "selskapsskjoler". Disse kjolene var enorme, jeg husker jeg måtte gå sidelengs for å komme forbi dem (mor og søster til bruden og ei annen jente), den ene var i prangende orange, den andre knallrød og den tredje kullsvart. Må legge til at den svarte kjolen hadde langt slep og så ut som en satanbrudekjole. Grøsse.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #13 Skrevet 28. mars 2010 Var noen jeg kjenner som viste meg bildene dem hadde tatt i et bryllup,på ene bilde står noen damer oppe på stoler og brudgommen skal finne bruden sin med å kjenne på leggene til damene,med øynene tildekket. Jeg kunne ikke si med sikkerhet hvem bruden var på bilde, enda jeg kjenner henne. For der var det to som såg ut som dei kunne vere bruden. Denne jenta(ikke bruden) som med en kjole med brudekjole snitt, litt grå simmer i kjolen, tiara og oppsatt hår i kirken... Kan si det blei et stort samtale emne i bygda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå