GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Sitter og venter på at mensen skal dukke opp samtidig som jeg prøver og ikke tenke for mye på det (noe jeg klarer ganske bra føler jeg), sist mensen var 19 januar så det begynner å bli en stund siden kan du si.. Burde jeg fått noen symtom innen nå om jeg er gravid? eller kan jeg være gravid uten at jeg har noen symptom enda? Jeg testet for flere uker siden (husker ikke eksakt når) men da var den negativ... Noen tips eller råd anybody?
Noregsgard Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Det er mange som ikke har syntomer i det hele tatt. De fleste merker det jo først ved uteblitt mens. Ta en test, så er du sikker.
Supermamm Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Ikke alle har symptomer når de er gravide. Men om siste mens var 19. januar så burde en test slå ut nå. Har du vanligvis regelmessig syklus da?
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2010 Sitter litt blakk og venter på lønning så blir nok ikke testing før over påske... Jeg har litt uregelmessige sykluser 4-6 uker ca men aldri drøyd så lenge som nå...
vilhababyasap Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 på billigtester.no kan du få regning:-):
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2010 er det lang leveringstid derfra?
vilhababyasap Skrevet 28. mars 2010 #7 Skrevet 28. mars 2010 de blir sendt fra damark eller sverige med en gang du bestiller, så det er vel bare postgangen.De bruker ca 4 dager på å levere til meg, og jeg bor i Bergen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå