Gå til innhold

hvor mye sover deres små ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi sover bare så utrolig mye bedre og lengre når hun sover ute. Er mye lettere for henne å sovne også. Er nesten fristet til å ha henne ute til hver lur, hehe...

Gjest eelis+kian
Skrevet

Hvis været tillater det, hvorfor ikke? :-)

Gutten min sover godt i vogna så lenge den er i bevegelse, og en og annen gang kan han sove en stund etter at vi har "parkert". Han sover bedre og sovner lettere inne, så det blir til at han sover mest inne.

Skrevet

Min jente har sovet ute hver dag siden fødselen. Både to og tre ganger. Sover mye bedre da.

Skrevet

Min gutt sover litt ute avogtil, men dessverre sover han ikke lenger av den grunn... han har en fantastisk innebygd klokke som er innstilt på 30 minutter :P

Skrevet

Barnet mitt sover alle lurer ute. Det vil si to lurer. Hun sovner som en drøm og sover lenge. Hun får utrolig god kvalitet på søvnen ute. Inne går nesten ikke.....da tar det kjempe lang tid før hun sovner også sover hun bare bittelitt.

Skrevet

Jeg synes også hun sover sååå godt ute! Når jeg begynner luren med å trille vogna våkner hun med en gang den stopper, men om jeg bare setter ut vogna så sovner hun lett og sover lenge! Hun har jo fire lurer per dag nå, etter hvert måltid (6 uker). Og inne sliter jeg jo i en halvtime for å få henne til å sove... Var så glad når all snøen forsvant fra verandaen så jeg fikk åpna døra og satt ut vogna :)

Skrevet

Åh, jeg misunner dere som bare kan sette vogna ute! Jenta mi sover veldig godt i vogna si også, men vi har trapper både ned til huset og opp til leiligheten vi leier... Kan ikke la vogna stå på gata heller! Jeg bærer bagen på vogna opp i leiligheten og setter den på gjesterommet vårt jeg da:) Lar vinduet stå oppe der hele tiden,så det er godt og kaldt! Litt mer tungvint, men det funker jo... Sover hun inne blir det bare dupper på 30 min, merkelig nok :)

Skrevet

Jenta vår er 6 mnd og sover nesten alle lurer inne. Hun sover veldig godt inne (lurer på 1-3 timer) og det er fantastisk lettvint. Har god lufting på soverommet.

Nå når det går mot vår og sommer har jeg tenkt å gå myyye mer tur og dermed får hun sove mer ute.

Skrevet

Jenta mi sover ute hver eneste dag nå som den strenge vinteren er på retur. Har sovet ute nesten hver dag i vinter også, når det har vært varmere enn minus 10. Hun sover inne nesten bare på natta, sover lite på dagtid inne. Men vi triller så og si hver dag, da kan hun sove i flere timer. I går var jeg sliten opg trøtt og det snødde slapsregn, så da ble det ingen trilletur, men hun sov på verandaen:) Hun sovner ikke like lett i vogna nå som før, men etter en stund sovner hun da.

Skrevet

Vår gutt er 3,5 mnd nå, og da den verste kulda ga seg i vinter, begynte vi å sette ham ut for å sove en gang om dagen. Men etter hvert var det vanskeligere og vanskeligere å få ham til å sovne inne, så nå sover han ute 2-3 ganger om dagen :) (Inkl 1 trilletur da) Alt fra en halvtime til 2 timer...

Gjest Kira06
Skrevet

Datteren min sover vel cirka en av lurene sine ute. Ettersom vi har hund, så tar jeg gjerne med både barn og bikkje ut på en tur midt på dagen. Og da går vi tur på omkring 1-1,5 time. Så lenge vognen er i bevegelse sover hun godt, men er litt håpløs med å våkne så fort vi stopper. Men går jeg lenge nok til at hun kommer i dyp søvn, så kan vognen stå ute hjemme.

Gleder meg til all snøen forsvinner i hagen. Da skal gubben sendes ut for å bygge opp terrassen vi måtte ta ned i høst (pga drenering rundt huset), og da regner jeg med at hun kommer til å sove mye mer ute. Føler at hun har "bedre" kvalitet på søvnen når hun ligger ute, men det finnes grenser på hvor mange timer mor orker å gå rundt og rundt i nabolaget:)

Skrevet

Det er jo ikke noe problem å la henne sove ute hver lur hvis dere foretrekker det.

Gutten min har aldri sovet godt ute. Han sover maks 20-30 minutter ute, mens inne i sengen sin sover han 2-3 timer i strekk.

Skrevet

Hver eneste dag.

Han sover fra ca 13 til 17-1730 i vognen.

Er det skikkelig kaldt står han i yttergangen også regulerer jeg temperaturen der inne med å åpne og lukke ytterdøra.

Skrevet

Han sover alle 3 øktene sine ute i vogna - helt klart der han sover best

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...