Gå til innhold

hvor tidlig kan man teste seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene vært så rar i kroppen..skikkelige murringer, luft i magen, trøtt og sliten, småkvalm, hodepine, dårlig matlyst men lyst på søtsaker hele tiden (ikke likt meg)... kan dette være tegn på graviditet? Forrige gang jeg var gravid fant jeg det ikke ut før jeg var nesten 3mnd på vei.. men denne gangen prøver vi virkelig, så nå ser jeg jo etter tegn, hehe:P

Lurer på når jeg kan teste? Har så utrolig uregelmessig syklus, så jeg kan forvente mensen fra 29mars og helt fram til 7 april egentlig...:S Håper på at jeg er gravid nå, men samtidig tenker jeg så mye på det, at jeg er redd det bare er psykiske tegn jeg har??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytt*

Skrevet

Tj, vanskelig å vite for denne perioden da, hvis du ikke vet når el var. Jeg ville kjøpt el tester eller tatt temperatur om det mot formodning ikke er klaff denne måneden. Har ustabil syklus selv men finner el vha test som viser når den er på vei, og temperatur som viser når den er over. Billige tester har strips som funker greit og er rimelige- også graviditetstester- så kan man fyre av et par ekstra ;-)

Skrevet

Nei, jeg vet ikke når EL var..men regner med rundt 20 mars..basert på de forrige mnd sykluser:) Har vært meget aktive de siste to ukene for å være sikker på å treffe, men man vet jo aldri da! Hvis det ikke har klaffet denne mnd tror jeg kanskje jeg må investere i en sånn EL test.. Hvor kjøper man de billige graviditetstestene? CB testene er jo så utrolig dyre..også er dett så vanskelig å la vær å teste også, hehe=)

Skrevet

www.billigetester.no

de leverer rask så bestiller du nå har du de kanskje til onsdag. Hvis du hadde el den 20 er det vel ca 12-14 dager etter da du kan få positiv test. Sjekk ut www.pernille.info, har funnet svar på mye rart om alt man lurer på som prøver der :-)

Skrevet

Okei. da skal jeg sjekke det ut:) Takker såå mye for svar:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...