BareLykke*GravidLykke* Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 3 dager over IKM og sikker 12 tester....aaaaaalle negative.... Ingen tegn til TR, trøøøøøøtt, små uvel, ikke veldig kvalm, men uvel liksom, hvitt utflod (jo bare hyggelig å informere) tung følelse nederst i magen (livmora) og veldig tydelige blodårer på puppene... Hadde jeg vært hund hadde jeg vel ligget i kurven min under trappa og passet på luftvalpene mine...hehehehe... Jeg tror jeg er i ferd med å bikke helt over.... blir nok gal snart.... Men den lille gnisten av håp er tent....nok en gang...har ALDRI gått så lenge over noen gang, jeg har ekstremt regelmessig mens.... Både jeg og sambo er såååå gira på en spire... har en på 10 en på 6 og en på 3, men vi håper vi får muligheten til nok et vidunder... Blir snart 34 og synes det er greit å få sistemann snart, dette er vår 4 pp og vi krysser det vi har... Denne pp han sambo fått sink, B6 og granateple, jeg har tatt alle vitaminer, bidronninggelekapsler og wild jam selv om jeg skal inrømme at jeg av og til glemte de.... Vi har hatt sex HVER dag fra 3 dager før EL til 7 dager etter, rumpa høyt og alt det der... Dette ble langt, måtte bare få det ut.... Lykke til til alle dere andre der ute som er på spirejakt... Klem og god påske
andreita med 2 prinsesser Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 He he, velkommen i klubben, utålmodig er jeg også, selv om det er ennå 7 dager til IKM, men men første mann testet jeg negativt en dag etter IKM og posetivt en uke etter, lenge leve håpet
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2010 Kjenner jeg ble veldig glad i deg nå hehehehe, glad i alle som holder gnisten av håp levende.... ja desperat...Jeg skal holde deg informert og sender deg masse gode tanker og lykkeønskninger...Tvi tvi til oss begge
mamma til O og T <3 Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Bra det er fler enn meg som ikke helt forstår kroppen sin hehe. Jeg slutta på prevansjon, fikk TR, og beregnet min EL. Fikk opp at EL skulle være 27 mars, og gikk lykkelig igang med prøvingen. Jadda, var ikke EL som kom, men TR!!! Jeg fatter ingenting.. trenger vel ikke det 2 ganger på EN måned?
sandra84 Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Trodde jeg var den eneste som hadde det sånn akkurat nå. Hadde IKM for 4 dager siden, negatvi test i morrest å enda ingen tegn til TR.. Kjenner det er like før jeg bir gal.. Kan det ikke bare være enten eller slik at man vet, hater å gå sånn å egentlig ikke vite helt, men har jo håpet om at TR ikke kommer da ) Hehe har ikke tellinga på hvor mange tester jeg har tatt, bestilte 15 nye fra billigtester her om dagen, så liker å tro at jeg har de i posten i morra, sånn at jeg har noen å gjøre i morgen når jeg tisser ) Får håpe på positiv test til oss i morgen da:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå