Mon tro.. Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Hei Jeg har vært kvalmen siden vel 4 dager etter EL. Hadde IKM i dag. Uansett det vil si at at jeg har vært kvalmen siden El otrent..hehe, lucky me:) hehe.., Ble kvalmen ekstremt tidlig! Men Jeg sliter allerede nå med å ha på bukser, kan f.eks ikke trekke inn magen, og bøyer jeg meg fremover, så er det ubehagelig! Stikker endel i underlivet og på sidene, men regner med dette er normalt? Men jeg føler jeg spiser så mye allerede..off! Men alt for å unngå kvalen lissom... Noen som kjenner seg igjen??
Puppemamma Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 JA, oppblåst i magen.. men tror ikke man får mage så tidlig stikking har jeg lest at er normalt - jeg har det jeg også wohooo!!!
Mon tro.. Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2010 Hehe, nei mente ikke om an får age så tidlig en at det er noralt å spise mer;) Går jo på an måde ikke ann å slanke seg nå..Jeg so akkurat har blitt så flink å trene!! jaja, elsker kvalmen;) hihi.. Svielhetern er jo til tider som fylla.. Første gang for deg og?
Mon tro.. Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2010 Føler jeg spiser er enn normalt, , men ja, føler liskom på en måte at agen blir større. en den gjør nok ikke det heller. Men den stikkingen er grusom! Våkner hver morgen av det..Får sånne rykninger..merkeligt!
minnimus83 Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 hvor tidlig går det ann at det viser litt ?
Flaksi83 Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Hva betyr alle disse forkortelsene? IKM? Jeg er i uke 4 jeg også, og har masse murringer og smerter nederst i magen.. Jeg håper og tror at det er normalt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå