Puppemamma Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Endelig gravid etter 7 mnd prøving!!!! Så utrolig spennende. ingen store plager enda - bare litt øm i puppene. redd for at jeg skal merke det mer på kroppen neste uke
Seriøst Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Gratulerer så mye!!! Her kom ikke de store symptomene før uke 6-7, og de er her fortsatt... 11+4 i dag. Gleder meg til de forsvinner jeg da Lykke til med den voksende magen =)
*Nøtta* Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Gratulerer så masse! Jeg fikk kvalme i uke 7/8 og har den enda- uke 11+0 idag. men klager ikke-det kunne vært verre.
Skoobidoo Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Jeg er også uke 5, 5+2 for å være nøyaktig. Vi har prøvd i 9 - 10 mnd før spira satt. Lett av en glede og lettelse ikke sant? Jeg har mye vondt i brystene. De er stein harde og er sikker på de har vokst. Har i tilegg mye murringer i mage, og vondt i korsrygg. Håper det gir seg etterhvert... Sist men ikke minst: GRATTIS
Puppemamma Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2010 jaja, prøve å være positiv så lenge man er så heldig å bli gravid kan vel overleve å være kvalm en stund! Miss Capricornus; kjenner igjen det der med puppa ja.. ! men er hittil eneste virkelige tegn på at det skjer noe, så det er helt greit og ringte å besilte time hos legen her om dagen.. da ble det heldigvis enda mer virkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå