Knøtte85 Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Jeg er kommet til uke 23+1 og begynner å vegre meg for å spise. For det første så blir jeg så veldig fort mett, og plutselig stapp-mett. Og jeg får vondt for å puste. Noen andre som er kommet der? Skal det være sånn i 17 uker fremover nå liksom? :-P Kanskje jeg har en kjempe monster stor baby i magen? :-P :-P
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Sånn har jeg det også, må strekke meg hele tiden for å føle at jeg får puste. Det er trangt der inne og det vil være sånn en god stund fremover.. Husker fra sist at dette gav seg litt når magen sank nedover på slutten. Spis lite og ofte, det hjelper meg ihvertfall.
Knøtte85 Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2010 Jaaa, må strekke på meg jeg og. Guh for en ubehagelig følelse da! Jeg kan ikke huske å ha hatt det sånn i mitt forrige svangerskap, så syns det er helt rart og ekkelt! :-P Takk for tips! :-)
ღ sommerspire ღ Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Sliter noe sinnssykt med dette! Er i tillegg mett i 6 timer etter et varmt måltid. Utrolig irriterende. Begynte å få halsbrann forrige uke og bruker gaviscon nå. Det hjelper litt:)
Knøtte85 Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2010 Ååååååe, halsbrann!! Kjente det litt i går. Aldri opplevd det tidligere heller. Har du prøvd de "Lovehearts" dropsene? De skal visst også funke+ de er nam nam! :-P
Pinnus Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Har det likedan her! "Godt" å høre at det er flere med pustebesvær og stappet mage. Her blir det oftere og oftere bare skiver til middag. Orker rett og slett ikke den tunge følelsen i mange timer. Og til mer mett til vanskeligere å puste syns jeg. Menmen, Tøtto har det i alle fall bra, og ligger 100g over gjennomsnittet i vekt, så det går på ingen måte utover henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå