Hopptetussa90 Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Gjør ikke dødsvondt, men man merker det.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Det verste er egentlig lyden, når det "popper" gjennom skinn og brusk... Men dødsvondt er det ikke:)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Nei det er faktisk ikke så vondt. Hadde sånn som gikk tvers igjennom øret fra øverst til nederst da jeg var ung pluss den lille flippen inni øret. Og 8 hull/piercinger på hvert av ørene. Var ikke spesielt vondt egentlig.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Det er nok veldig individuelt, ingen er like. Jeg har hatt i navlen og tungen, syns tungen var helt ok, hadde gjort det igjen, men å ta i navlen syns jeg var myye verre, det ville jeg ikke gjort igjen. Har også tatovering, som ikke gjorde vondt syns jeg. Venner av meg syns derimot tunga var forferdelig, mens navlen ikke var vondt, osv. Folk reagerer ulikt på ulik smerte. Svaret finner du nok når du velger å pierce deg, men har du virkelig lyst så er det sikkert verdt det, det er jo relativt fort gjort!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Jeg tok hull øverst i øret om du skjønner...og jeg synes det gjorde dødsvondt!! :S
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Apropos smerte:) Ei jeg kjenner sa det var vondere å tatovere seg enn å føde barn, slå den!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Brusk er det flere steder i øet da, vanskelig å vite hvor du mener..jeg har i Tagrus (bruskflippen i midten), det gjorde ikke vondt. Jeg har bare den og en i navelen igjen, før hadde jeg tre i navelen, to i tunga, to nedentil(tapte et veddemål) og 12 tilsammen i ørene. De på siden i navelen har vært det verste..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #9 Skrevet 27. mars 2010 Har et tosifret antall piercinger i ørene, og har vel aldri hørt noe særlig til noen lyd. Kanskje bare meg. Dødsvondt? Nei, men nokså intens smerte et sekund eller to, deretter ikke stort mer enn ømt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå