*Nøtta* Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Ën uke igjen! Bare ën uke til de magiske 12 er passert! Så deilig,og tiden har gått kjempefort synest jeg. Følest ut som igår at jeg oppdaget graviditeten og var 4+2. Hvem flere er det her inne som er 11 uker idag?
Seriøst Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Jeg er 11+4 i dag, så det nærmer seg med stormskritt!! =) Skal bli deilig om noen uker når jeg er kvitt kvalmen, og har fått energien igjen!! Lykke til =)
*Nøtta* Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2010 Ja,er det ikke gøy! Lykke til videre til dere også- nå skal jeg prøve å huske nickene så jeg kan følge litt med på dere.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Kjempegøy! 11+3 i dag Tiden flyr plutselig..
*Nøtta* Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2010 Jeg hadde en del murringer og slitefølelser i uke 4/5 ,men så gav det seg,men nå i forrige uke så kom de tilbake for fullt de der slitefølelsene når jeg reiser meg og sånn. Og det er jo bare kanondeilig! Da vet jeg liksom at det vokser inni der. Har dere fått mage? Jeg har en koslig liten kul,som jeg snart ikke kan skjule lengre med vanlige klær på meg. Hvor mye some r luft og hvor mye som er baby skal fortsatt være usagt da.
Seriøst Skrevet 28. mars 2010 #7 Skrevet 28. mars 2010 Min mage kom mellom 8-9 uke! Og det er nok ikke luft. Men dette er 5. graviditeten, og 3. ungen, så har vel litt med det å gjøre Min går det heller ikke an å skjule, selv om jeg har unngått tettsittende topper de siste ukene. Gleder meg til kontroll hos jordmor, og jeg kanskje kan få høre hjertelyd... Først da er det helt virkelig at det faktisk er en liten baby inni der
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 28. mars 2010 #8 Skrevet 28. mars 2010 Jeg er 11+5 idag - bare 2 dager igjen - HURRA!!!! Største milepælen ever dette :)
Lenemor 1 rosa og 2 blå=) Skrevet 28. mars 2010 #9 Skrevet 28. mars 2010 jeg er 11+1 i dag. Gleder meg til å gå over på 2 trimester:-)
mamsen & guttaboys Skrevet 28. mars 2010 #10 Skrevet 28. mars 2010 er 11+2 i dag, langfredag er den hellige dag jeg går inn på 2.trimester... Har sett på lille nusket på ul at hjertet slår så det dundrer etter og magen blir jo større for hver dag:) tiden har fløyet i vei, med "bare" 2 uker med kvalme, så har det gått veldig greit og komme seg igjennom 3 måneder:) Men bekkenløsningen har kommet i hus, men ikke så voldsomt, noen dager værre enn andre, men gleder meg til vår og sommer med voksende mage:) Klem
*Nøtta* Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 28. mars 2010 Artig at det er en annen Lenemor her som er nøyaktig like langt kommet som denne Lenemora her. Og godt å høre at det gikk så bra med deg på sykehuset.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 28. mars 2010 #12 Skrevet 28. mars 2010 i uke 6-7 hadde jeg kjempehard kulemage, men dette var bare luft og forsvant helt i 7-8. Men nå har jeg fått litt mage (11+4).. den delen under navlen er på en måte hardere og større.. har ikke sjans å holde inne noe. Nå har jeg litt mage fra før, men tror ikke denne kulen er til å ta feil av. Nå må jeg snart si ifra til alle, før de enten tipper det selv, eller tror jeg har blitt veldig feit rundt magen.. hihi De værste bekymringene mine begynner å gå over også.. og det er litt deilig.. Nå er det 1. ordinære sv.kontroll på tirsdag.. så påske.. så ultralyd tirsdagen etter påskeferien.. iiiiiiiiiiik spennende tider.. Nå har jeg bestilt meg en babywatcher også.. (flau).. ikke fordi jeg føler jeg er så hysterisk og må ha kontroll , som så mange skriver om på det utrolige feige anonymforumet.. men fordi jeg syne det er vannvittig gøy å kunne lete etter hjertelyd selv hjemme. Gleder meg til letingen Hvordan går det med dere andre?
*Nøtta* Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 28. mars 2010 Så gøy at du skla på UL etter påske! Kommer du til å spørre om de vil se om de kan se kjønnet? Jeg skal på UL 13 April,og hååååper at legen vil være grei å samarbeidsvillig og gjøre et forsøk. I likhet med deg så føler jeg at dette nå skla gå bra. Jeg er ikke bekymret for å miste lengre og føler meg veldig heldig som har klart å "komme meg dit hen". Babywatcher har jeg ikke hørt om,men en venninne av meg har en Angelsound som jeg gjerne kunne få låne om jeg ville. Hittil har jeg ikke turt- blir stresset jeg da,om jeg ikke finner noe. hehe. Venninnen min hadde strevd lenge med å finne "sin lyd" ,og synest det var vanskelig å holde kontroll på sin egen og babyens hjertelyd eller noe sånt..sa hun.
*Nøtta* Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #14 Skrevet 28. mars 2010 Hvor er dere ifra forresten? Jeg holder til i nærheten av Ålesund.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 28. mars 2010 #15 Skrevet 28. mars 2010 Jeg bor i Ålesund (det vet du jo, men nå vet de andre det og Babywatcer er noe av det samme som angelsound tror jeg.. dette var visst av typen noen jordmødre bruker, og er visst veldig bra har jeg hørt. Har valgt å prøve å ikke ta det så seriøst om jeg finner lyd eller ikke., det får være opp til spesialistene.. Men nå skal jo babyen sitt hjerte slå i hundreogørten da, så jeg har jo et lite håp Det er også kanskje tidlig å høre med et slikt apparat enda, men man skal visst kunne høre fra uke 10.. Vi trooor vi vil vite kjønnet om vi får ja.. men det er vel kanskje litt tidlig i 12+5? Vet dere noe om dette? Føler meg helt grønn og dum som førstegangs jeg hehe.. Men vi kommer ikke til å si det til noen andre med mindre de ser det tydelig på bildene selv da.. hehe.. men på den ordinære 10.mai hååååper jeg de kan se det.. hadde vært gøy.. Hører så mange sier de vil spare spenningen til fødselen, men jeg tror en fødsel i seg selv er så stort at det at det er gutt eller jente er "bare" en del av det som allerede er så stort.. derfor vil vi vite det om vi kan, for å få noe mer "håndfast" å forholde oss til eller glede oss til.. Prater jo litt frem og tilbake om det, men det heller mot å ville vite det. Om vi er usikker på den ordinære ul, sier vi bare de skal skrive kjønnet på en lapp vi seinere kan velge om vil vil se på.. litt sånn som på friends for dere som har sett det Men tror uansett ikke vi ville greid å la vær å kikke.. det her ble mye rot, men trooor konklusjonen min er at 99,6 % sikkert så tror jeg vi vil vite kjønnet Vil dere?
*Nøtta* Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #16 Skrevet 28. mars 2010 Om man er heldig så kan legen se kjønnet fra 12+5 ja. Spørsmålet er vel om de er villige til å si noe.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 28. mars 2010 #17 Skrevet 28. mars 2010 Hehe.. når jeg betaler de, bør de bare fiiint gjøre det hehe.. de må ikke tulle med hormonene mine :) ... nei da..
april09 & oktober10 Skrevet 29. mars 2010 #19 Skrevet 29. mars 2010 Jeg er 11+3 i dag Det blir vel bare 1 dag mer enn deg det? Så deilig at du syns tiden går fort! Jeg oppdaga graviditeten da jeg var 6+6, og jo, det har gått fort her og Jeg er i permisjon med min lille gutt fortsatt, han er nå 11 mnd, så dagene flyr avgårde! Har du flere barn også?
*Nøtta* Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #20 Skrevet 29. mars 2010 Ja,det blir en dag lengre enn meg ja. 11 mnder...ja,da har du nok å henge fingrene i om dagen! :-D Er du noe dårlig da? Dette er min første,så jeg har bare meg selv å tenke på. Synest det er heeelt greit,da jeg har vært en del kvalm. Jeg er full av beundring over de som har både 2 og 3 små og fortsatt ønsker å bli gravid en gang til. ;-p
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 30. mars 2010 #21 Skrevet 30. mars 2010 Kjære dere... Gratulerer med straks 12 uker... Jeg er i dag 10+0 og har igjen "bare" 2 uker. Nå skal det virkelig gå bra for oss.
Seriøst Skrevet 30. mars 2010 #22 Skrevet 30. mars 2010 I dag er jeg altså 12+0... Merkelig følelse, som om jeg ikke riktig tror på det egentlig. Har ikke hatt noen tidlig ul, heller ikke hørt hjertelyd. Symptomer har jeg enda da, og en voksende mage, så håper alt er som det skal inni der Er det flere som ikke har verken sett eller hørt noe til mirakelet inni magen sin?
*Nøtta* Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #23 Skrevet 30. mars 2010 Så lenge magen vokser så står det nok bra til inni der skal du se,Tiril. Jeg har hilst på min lille avlegger,var på tidlig UL uke 7 for å sjekke at hjertet slo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå