tante grusom master of law Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 strimle fileten og stek den, legg til siden. finhakk bacon og stek sammen med finhakket løk. blande i en boks hakkede tomater og en boks philadelphia. salte peppre og ha i basilikum. ha i kyllingen og la småkoke i noen min. servere med ris.
skorpionfruen Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Fylt kyllingfilet, er nydelig. Da tar man det man har, men jeg pleier å skjære de slik at man får fyll inni midten og steke fileène raskt i panna sånn at de er brunet litt. Så tar jeg en skål og blander i forskjellige oster. Sinke/baconost på tube, philadefia, eller annen smøreost. Godt å blande i skinke eller bacon (stek bacon først) 1ss rømme og til slutt norvegiaost slik at den ikke renner. Pakk kyllingene sprekkfulle og krydre på utsiden og sett i ovnen. De blir så saftige med fyll som tyter ut. Alltid blitt godt mottatt her
En Prins + Prinsesse Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2010 takk skal dere hA=) noen flrer som har noe forslag??
2nj♥ Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 wok indisk kylling tika masala kylling pesto med tagliatelle
Saftsuse 84 Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Kan lage masse godt med kylingfile! ) *Tandori chicken med hjemmelaget nanbrød er kjempegodt! *En favoritt her er å marinere kyllingfileene med ønsket krydder eller urter, stek de i ildfast form i ovnen, og server md rotstappe og couscous *Har du rester vist har laget forslaget over, er det kjempegodt å skjere den opp i fine skiver og ha i salat! Vi bruker salat av en eller flere sorter, anans, mango, nøtter, paprika, agurk, mais, tomater, pasta osv. og serverer med en god hvitløkssdressing eller tzatziki fra Tine meierine, + balsamici dressing og hvitløksbaguetter. Det er NAM NAM d!! *Du kan også skjære de i strimler og steke de i en stor stekepanne eller gryte, krydre med litt karri, pepper og koriander og litt kikoman. Bruk Toro karrisaus som du rister ut i litt vann og hell over. Serveres med ris eller couscous og salat og godt brød. Godt og smakfult!
Fire småtroll Skrevet 28. mars 2010 #7 Skrevet 28. mars 2010 I dag har vi hatt grillspyd med kylling.. Skjærte de i terninger og marinerte i en ferdig grillolje fra butikken, etter et par timer i marinade trædde jeg de på trespyd og grillet dem. Serverte med båtpoteter, grillede grønnsaker (løk, paprika i flere farger og sopp) pluss en saus du liker. Deilig En annen ting vi kan lage med kyllingfilet er fløtesaus og båndspagetti. Da strimler vi kyllingen og steker i panna, legger til side mens vi steker grønnsaker (løk, sopp, paprika og squash). Har alt i pannen og heller på matfløte og buljongvann, jevner med meljevning eller maizena og krydrer med salt, pepper, soyasaus og ingefær. Serverer med båndspagetti og enten en salat eller baguetter.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 28. mars 2010 #8 Skrevet 28. mars 2010 En favoritt hos mine barn er chickenfingers: Skjær i biter, visp 1 egg og legg kyllingbitene oppi, bland grillmel og krydder, putt kyllingbitene med egg på i melblandingen og pass på at de blir helt panerte. Stekes i smør blandet med olje i stekepannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå