SolRikke Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Jeg har kraftige blødninger for 3de dagen på rad nå, og var på legevakten i går. Der kunne de ikke si sikkert om det var en naturlig blødning (har hørt om mange som har blødd mye oppgjennom og likevel født friske barn) eller en spontanabort som foregikk. Noen som kan dele vonde minner med meg? Da hadde jeg blitt veldig takknemlig
snartmammapåny Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Jeg miestet når jeg var 7+0 sist i SA. Jeg var også veldig usikker i begynnelsen, begynte å blø på morgonen, det fortsatte utover dagen som en normal svak menstrasjon. Var til lege og de var optimistiske og sa at litt blødninger var normalt, men jeg måtte bare se det ann. Blødningene stoppet litt opp, men begynte på igjen etter noen timer.. Jeg følte også at kvelmen hadde blitt redusert og puppene var mindre ømme. På ettermiddagen kom det to klomper på størrelse med en drue og en liten plomme. Da var jeg ikke i tvil lenger. Det gjorde ikke vondt, jeg hadde ingen murringer eller smerter av noe slag. Var på UL noen dager etterpå og fikk bekreftet at alt var kommet ut og at det bare var å starte på nytt. Det jeg følte var kjedligest med hele SAen var å måtte starte på nytt. Satt igjen med en følelse av at jeg hadde begynt på noe stort og så måtte jeg gå tilbake til start mens alle andre fikk fortsette mot mål og få premien sin... Nå er vi gravide igjen. 2 mnd etter jeg hadde SA en. Er ganske nervøs for at det skal skje igjen. Nå er jeg 6+3 så jeg nermer meg tiden jeg mistet sist. *krysser fingrer og tær for at vi kommer oss helskinnet gjennom denne gangen* Håper det går bra med deg!! Har du hatt klumper eller er det bare rent blod?
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Hei. Jeg hadde en SA 26 februar. Var da ca 4+6 uker og opplevde det som en kort, men kraftig mens. Det begynte med litt spottingen kvelden før med litt mensmurringer. Dagen etterpå blødde jeg mye. Hadde ikke vondt og dagen etterpå var det slutt på blødningene. Klarte ikke å observere om det kom noen klumper ol med. Håper det går bra med deg og at det kun er noe forbigående og ikke alvorlig. Lykke til:)
SolRikke Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2010 Tusen takk begge to for at dere ville dele deres historie Jeg har til idag bare hatt rent, friskt blod, men ganske mye (ca ett-to bind om dagen) Ingen smerter bortsett fra en voldsom smerte på fredagen, som gjorde at jeg måtte på legevakten. Tidligere idag la jeg faktisk merke til noen små klumper, ikke så veldig store, som en sjettedel av en nonstop (manglende fantasi og det står en skål med nonstop her...) Men skal til lege på mandag, og håper på gode nyheter. Så for mitt vedkommende balanserer jeg på en knivsegg akkurat nå, ihvertfall etter å ha hørt deres historier. Dette kan faktisk gå begge veier, men jeg håper det går den riktige Så takk for info, og ha en fantastisk kveld videre
snartmammapåny Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 jeg skal krysse fingrene for deg!! Har du gode og sterke symptomer? I så fall er jo det et godt tegn da.
minnimus83 Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 eg har vært litt rar i magen i en hel uke nesten siden forrige helg, er det normalt å være uvel i magen og sånn=
SolRikke Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2010 Takk! Jeg har forståvidt ikke hatt så mye symptomer siden jeg ble gravid, kun tretthet og ømme bryster. Brystene er fremdeles litt ømme, men ikke på langt nær så ømme som de har vært. På fredag var dagen preget av mye hormoner. Jeg gråt av alt! Jeg gråt av at det var kattehår på stua, jeg gråt av at strømmen gikk på telefonen, osv, ja jeg gråt av det meste. Jeg tar det som ett sterkt symptom ihvertfall. Det gjelder å være positiv, hehe Klem
SolRikke Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2010 En liten oppdatering... var på innvendig UL idag og så ett lite foster som dessverre ikke hadde ett bankende hjerte. Min lille spire døde for ca 3 uker siden.. Lykke til alle sammen, jeg kommer tilbake om noen måneder
*Baby#3* Skrevet 29. mars 2010 #10 Skrevet 29. mars 2010 Det var veldig trist å høre. Men ikke gi opp håpet! Neste gang går det sikkert bra. Lykke til videre og gjennom denne vanskelige tiden. Klem:)
snartmammapåny Skrevet 29. mars 2010 #12 Skrevet 29. mars 2010 Huff da :-( Trist at det gikk som det gikk!! Ønsker deg lykke til på neste forsøk!! Blir nok din tur neste gang!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå