Gå til innhold

nervøs og spent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 4+3.

Har mista hver gang, men er nå kommet lengre enn noen gang, så er mer positiv denne gangen :)

Har bare tegn som: veeeeldig såre bryster og litt mens murring. Var faktisk litt uvell tidligere i dag, men vet ikke om det har noe med graviditeten og gjøre siden jeg ikke har vært så langt på vei før.

Jeg var gjennom opperasjon under min abort i februar i fjor hvor de måtte fjærne en eggleder. så har johadt eggløsning annen hvær mnd ca. Men denne satte seg den mnd jeg egentlig ikke skulle hatt eggløsning :) rare greier.

Er det noen andre som har mistet før? vært plaget med dette? erfainger?

takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg og er 4+3 på vei,

eg har vært litt uvel i magen nesten hele uken siden søndag

Skrevet

oii, spenende :) GRATTULERER!!

e jo så redd for å miste, å blir så usikker om det enda sitter så:

tok test på mandag, da var den svaaak positiv, så tok jeg en clear blue med ukes indikator i går som viste at jeg var gravid og hvor langt på vei. (tok en i dag også for det kom 5 i posten som jeg bestillte på billigtest.no for noen dager siden å den ble to streker med en gang) hehe. blir vel testoholiker før jeg har fått vært hos legen :)

Skrevet

Hei, skjønner hva di mener:) Jeg har ikke mistet mange ganger, men har hatt 2 sa innen jeg har kommet til uke 5. Nå er jeg 11+4 på vei, og er kjempe spent:D Har vært på ul når jeg var sånn ca 6+4 og så et lite hjerte banke, så det annbefaler jeg deg å gjøre hvis det går bra for deg denne gangen, er veldig deilig:)

Masse lykke til, og prøv å gled deg over at du er gravid. Jeg prøver å tenke at jeg skal glede meg, så får man heller ta sorgene når dem kommer. Det er moro å være gravid, og det er dumt å kaste bort tiden på dumme tanker:D

Gratulerer:)

Skrevet

oii, så hæli, ja jeg gleder meg mer og mer nå :)

kommer seg for hver dag ;)

skal ringe gyn på mandag så de kan sette opp en time til jeg er i uke 6 + ?? så allt er klart :)

grattulerer så mye, og lykke til videre :) dette blir bra :)

Skrevet

noen som vet hvor mange gangerman kan gå på ul, og hvor tidligst kan man gå på ul?

glede meg sånn til ul timene

Skrevet

du kan nok gå på privat og betale, man kan vel høre hjertelyd i uke 7? tror jeg det var...

ul er vel i uke 17 ca om man har normal graviditet.

jeg må visst inn rundt uke 7 pg av min xu.

jah. vet ikke om du ble klokere eller mer forvirra ;) hehe. grattulerer med graviditet uansett og lykke til :)

Skrevet

eg har vært litt rar i magen i en hel uke nesten siden forrige helg, er det normalt å være uvel i magen og sånn=

Skrevet

jeg ble dårli i magen i dag (ikke smerter menn mer som diare) men tror det er normalt med litt magevond,sikkert noe jeg spiser som jeg ikke egentli tåler i magen nå.

husk at den lille spiren gror å strekker seg, så allt inni magen blir flytta på etter hvert og da kan det nok forekomme ubehag i magen. noen er jo mer følsomme enn andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...