Gå til innhold

Enda ett spm og Graviditetstest!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. er sikkert skrevet om det 100 ganger før her inne...., men hvilken graviditets test er det som er mest følsom for hcg??

Jeg har ett par stavtester fra billigtester.no, hvor sensitiver er de???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at digitale tester trenger mer hcg enn vanlige. Det kommer jo også an på hvor mye hcg som kroppen din produserer...når jeg tok test sist jeg var gravid, slo den så vidt ut 4 dager etter ikm.

Skrevet

Både strimlene fra billigetester, stavene fra billigetester, QR, CB+, CB dig og de fleste andre tester som selges i Norge har samme følsomhet, 25 mlU/ml.

Av erfaring, både egne, og hva andre her inne har sagt, slår CB dig ut sist av disse. Det er fordi den først ut når test-strimlen inni er ordentlig positiv, ikke når den bare er veldig svak.

Strimlene og stavene fra billigetester slår ut samtidig, men det varierer om det er disse, CB+ eller QR som slår ut først.

Skrevet

Hei Cb digital med ukeindikator;;)!!!!

Erfaring fra tidligere i uken, er at den viser kjapt! Ca 4-5 dager før:)!

Lykke til då!

Skrevet

Så slem du er "Mon tro.."

Tenk på oss testomane som har en CB med ukesindikator liggende for å bruke når vi har fått svak strek på billige-strimler.

Nå begynner jo den også å rope ;-P

Skrevet

ups...kremt, men alstå, jeg vil jo bare informere, altså det er jo viktig å vite slikt:) !test test test...teeeeeeeeeeest meg roper den! hihi:)

Just saying!

Skrevet

Ta en test med ukeindikator, jeg skal kjøpe det i morgen...Les innlegget mitt :skjønner ingenting jeg...drittkropp så skjønner dere hvorfor...hehehehe er testoman jeg også....

Skrevet

BareLykke:

Åååå, er du så heldig å ha et søndagsåpent apotek i nærheten.

Venter spendt på resultatet

Skrevet

Heheheh også. IKM på torsdag og negativ test i dag men skal prøve den med ukeindikator siden jeg ikke har nor følelse av mensen som kommer...Bare trøtt og uvel...Kanskje det er vår tur nå..... Krysser det jeg har...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...