Gjest eelis+kian Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 På side 125 under ammetåke-historier, hehehe. Nå er du nesten kjendis :-D
Tigerpote Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 HVA?? Er du sikker? Jeg kan ikke huske at jeg har servert noen saftige ammetåkehistorier? hehe, kanskje det er på grunn av ammetåka? Hvilken utgave er det da, da må jeg jo kjøpe meg det! Hva handler historien om?
Propellll ♥ Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Hehe, jeg såg det. I siste nummer. Du fikk "diagnonsen" på pasienthotellet (?) fordi du husket ikke noe når du fikk spm om når du ammet, hvor lenge etc :)
Gjest eelis+kian Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Nr.4, tror det er i butikkene nå eller snart. Jeg fikk det i posten i går i hvert fall :-) Nybakt mamma har rett: "Jeg fikk "diagnosen" på pasienthotellet etter fødselen i forrige uke, jeg. De skrev det i papirene mine. De kunne spørre f.eks. om når jeg ammet sist, hvor mange ganger jeg hadde ammet, hvor lenge om gangen etc., men jeg greide ikke å svare. Måtte bare se på mannen min så han kunne svare." haha :-D Kjendis-Tiger, helt klart.
Hellobaby Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Hihi, dette må jeg få med meg! Jeg selv følte meg helt rar i begynnelsen når jeg var i ammetåka - husket ikke hvilken dato hun ble født og sånn når folk spurte. Jeg bare ..."hæ...eh...".. Var helt borte en stund, følte meg helt dust. hihi.. Men skyldte jo på ammetåka da, som jo er en legitim grunn til å være så ukonsentrert da!! :-))
Gjest eelis+kian Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 HAHA, jeg sliter enda med å huske hvilken dato baby ble født på! Jeg ringte legekontoret for bestille time til han for et par uker siden, og hun spurte når han ble født. Jeg svarte "Æh... øø, vent litt..." før jeg gikk for å hente helsekortet. Jeg kom på det før jeg kom meg så langt da :-D Det verste er når det er bleiemangel-krise i heimen, og man løper til butikken for å handle inn, og kommer hjem igjen med sjokolade og lite annet. Bare å snu i døra da! Ammetåka er IKKE oppskrytt!
Hellobaby Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Åååå, nå ler jeg!!!hehehehe... Ja, godt å høre at andre også har det sånn! Jeg òg har hatt bomturer til butikken et par ganger, og har måttet frese ut på nytt igjen. Så unødvendig vettu, men glemmer jo av hva jeg egentlig var i butikken for å handle! Nå skriver jeg liste hvis jeg skal ha flere ting, så gjelder det bare å huske å se på den ;-) hehe..
Gjest eelis+kian Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Haha, samme tenkte jeg, hvis man klarer å huske den lista da!! Du aner ikke hvor mange ganger jeg har gått til butikken og handlet en hel haug med ting, og kommet hjem til handlelista som ligger igjen på kjøkkenbenken. Og selvfølgelig har jeg ikke handlet inn noe av det som stod på lista :-P Hehehe, mon tro når dette går over??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå