Ruttetutt ヅ Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Babyen har vært veldig aktiv den siste tiden, men i dag og i går så har jeg bare kjent svake bevegelser. Kjenner jeg blir bekymret. Jeg er i uke 25. Har prøvd å drikke masse søtt men det hjalp ikke. Noen som kan berolige meg?
MorJOhanne Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Min kusine som går jordmor sier at hvis man opplever dette så skal man legge seg ned i ett stille rom og bare ligge der og kjenne etter. Opp mot 4 timer skal man bare ligge og kjenne på kroppen sin og lytte til den. Ikke musikk, tv eller noe. Vi tar oss ofte ikke tid til å kjenne skikkelig etter. Kanskje du kan prøve det?
Ruttetutt ヅ Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2010 Jeg kjenner at hun sparker, men ikke så kraftig som tidligere. Helt sikkert bekymret uten grunn. At man skal være så hysterisk. :/
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 det kommer også an på hvordan hun ligger... men så lenge du kjenner spark er nok alt helt ok
Ruttetutt ヅ Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2010 Og nå er hun som hun pleier igjen. :-))) Tenk å skremme mora si sånn!
♥REBECCA♥ Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 jeg kjente først masse sparking fra uke 28:) da var det vær dag:) er nå i uke 31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå