smurf08 Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Enda et spørsmål fra en som ikke er helt vant til norske forhold =) Nå som de første vårtegn vises er det vel på tide å tenke på noe annet enn vinterdress. Har hørt om vårdresser - men trenger man de dersom man også kjøper regntøy? Hva anbefaler dere, og blir det da Reima eller noe annet??? Håper noen av dere har gode råd =)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Vi kjøpte regndress på NameIt og er kjempe fornøyd med den :-)
ellynn Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Jeg har kjøpt en tynnere dress til gutten min på Polarn O Pyret som vi så smått har begynt å bruke de dagene vi er hjemme og sola skinner og jeg selv synes det er god temperatur:)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 vi blir å kjøpe reima sin vårdress, for jenta vår blir så klam av regnklær
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 når det er vått ute er det fint med en regndress...når som det har vært 2-3 varmegrader har jeg hatt sjukke ull klær under regndressen. På tørre dager er det også greit å ha en parkdress,for regndressen blir fort klamm når sola titter igjennom:) har kjøpt parkdress til reflex i år,hadde Reima i fjord å var veldig fornøyd med den...hadde ikke råd til den i år,de er ganske dyre.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Hei Vi kjøpte først en reflex regndress til gutten vårs fordi det var tilbud, men sviger mor som jobber i barnehage sa at de små fort blir klamme i regnklær, det ser eg og at flere skriver oppforbi her:) så vi måtte ut for å kjøpe en ny dress i tillegg til regndressen, valgte da Reima tec som også er god og vanntett:) Lykke til med valget, eg holder ein knapp på Reima tec
AO3 Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Vi har kjøpt en regndress (tilbud), og en vårdress (også tilbud), begge fra Reflex. Det blir fort klamt å gå i regntøy, så det er greit å ha begge deler. Vi har ikke begynt å bruke dressene enda, så jeg er spent på dem! Vi har vinterdress fra Reima, men jeg syntes det var dyrt med enda en dress til 1000kr++, så da jeg fant Reflexdresser på tilbud, slo jeg til.
Frøken Freken Skrevet 31. mars 2010 #8 Skrevet 31. mars 2010 Har arvet en del tøy så har mye å velge i. Syns vårdressene fra reima (arvet og brukt av flere barn) er kjempegode med fleecedress under nå. I barnehagen bruker de fremdeles vinterdress. Har ticket-to-heaven-regndress som jeg aldri har brukt enda, men som blir fin på de våteste dagene. Forøvrig har jeg kjøpt polarn o pyret sett med regn-/vindtett bukse og jakke, jakka bruker hun som vanlig jakke og så har jeg bare buksa liggende i bilen i tilfelle vi er noe sted der hun vil vase rundt selv. Hun er 18 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå