Gå til innhold

Viktig info til de som vil begynne på ketolysekuren!

Anbefalte innlegg

Har ikke begynt selv enda så har ikke førstehåndskunnskap om kuren, MEN jeg vil oppfordre alle som vurderer denne (eller forsåvidt også andre kurer) kuren til å kjøpe boka og LESE den.. (slank med ketolysekuren) Der får man informasjon om det meste og kan så supplere med info og oppskrifter fra andre nettfora som f.eks www.lavkarbo.no

Er det en ting jeg har skjønt er det at dette er ikke en kur man kan gå "litt" på, eller sprekke på - og ser fra en del av spørsmålene i den andre ketolyse tråden at en del bare "hopper på" fordi det høres kjekt ut å gå ned i vekt (helst raskt) uten at de egentlig setter seg inn i teorien bak kuren og innhenter god informasjon om hvordan den skal gjennomføres...

Selv har jeg lest boka perm til perm og lest mye inne på www.lavkarbo.no, i tillleg har jeg laget en plan over hva jeg kan spise den første tiden og har også laget noen meny forslag for å kunne variere litt - denne lista henger klar på kjøkkenet slik at jeg har den tilgjengelig når jeg trenger den..

Sier ikke at min måte er den eneste måten å gjøre det på, men jeg mener det er viktig å vite hva man begir seg inn på om man skal ha noe håp om å klare å gjennomføre en hvilken som helst kur - og planlegge hvordan kuren skal gjennomføres..

Lykke til alle på Ketolyse og til meg selv - håper på 10 kg mindre innen sommeren!!!!!!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...