Sarah & Marcus mamma Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 har prøvd; dr.brown; smal og tykk avent mam nuk andre gode? eller bra tips? ammer enda, men han begynner å bli ukonsentrert, og d var slik datteren min bare sluttet ved 6mnd... greit å være klar... dessuten kanskje kunne være borte et måltid...
LINDA*** Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 sett på hank på flaksene Så får han holde i den. Skal se han finner ut av det
merry;) Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Noen barn vil ikke ha flake uansett hva man prøver:) Prøv med kopp kansje:)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Du har prøvd både lateks og silikonsmokker eller? Mini her i huset har fått mme i tillegg til pupp helt fra fødselen. Nå fant jeg fram de store avent flaskene med silikonsmokk og da ble han ikke fornøyd gitt. Han liker i hvertfall de myke lateks best. Favoritten her er Chicco med sånn "ruglete" tupp. Og prøv de med det minste hullet, mange barn klarer jo ikke å svelge unna når de får flaske ettersom det kommer så mye mer enn fra puppen.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 La noen andre enn deg gi melk på flaske. For vår del ble det juleferie og mormor-som-flaskematet som ble "redningen" Jeg holdt meg langt unna mens mormor og tassen øvde på flaskemating Hehe Og det gikk supert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå