Gå til innhold

Bleieproblemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om natta våkner lillegutt og er våt. I går natt var han våt ved første spising sånn 1-2 tida og våt igjen når vi sto opp sånn 7. Irriterende assa. Bleia er ikke full, men alt havner foran i bleia og oppover siden på magen. Tissen ligger riktig vei så det spørs om det er det. Han veier 4800 gr og bruker bleia som er fra 3-6 kg, libero. På dagen er det ikke noe problem, men da skifter vi jo også oftere. I natt la jeg bleia litt lenger opp foran og da holdt det lenger, men var likevel våt når jeg kjente på han i 6-tida. Noen som har noen tips?

Skrevet

Vi hadde samme problem med libero. Byttet til Pampers, og problemet ble borte. Testet ut ei natt, og han kunne ha samme bleie i 12 timer uten å bli våt. Ellers kan du prøve en størrelse større på natta, fungerer greit det også.

Skrevet

Da prøver jeg en str større i natt. Hvis ikke er det vel bare ut å kjøpe pampers. Syns bare de lukter så vondt..

Skrevet

Det lukter sikkert fordi det er lotion i de. Men jeg syns ikke det lukter så vondt nå. Syns det luktet mer når han var mindre.

Skrevet

Her funker også Pampers bedre enn Libero. Er vel bedre med litt lukt enn bleieskift flere ganger om natta?

Skrevet

Er merkelig med disse bleiene. Jeg bruker Libero fordi Pampers bleiene ikke klarer å holde på besjen. Selv om jeg skifter med en gang så kommer det utenfor hver gang med Pampers. Skikkelig kjipt for det er de jeg vil bruke, er jo så myke og virker mye mer behagelig. Men har prøvd alt, opp og ned en str, dra de godt opp på ryggen, strammer så mye som går ann, passer på at bleien ligger som den skal rundt beina men ingenting hjelper. Jenten min besjer flere ganger for dagen så må ha en bleie som holder på den. Noen som kan tenke seg hva jeg gjør feil? Har ikke dette problemet med Libero.....

Skrevet

prøv å bytt str ja.. vi måtte også det, og nå sover han hele natta gjennom med libero.. ingen lekkasje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...