Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Ble bitt i puppen og har et lite sår der nå, men det verker i hele brystvorten. Har blitt kraftig rød rundt hele brystvorten også. Klarer ikke å amme på det, fordi det gjør så innmari vondt, selv om såret er så lite at jeg ikke engang kan se det, men vorta er vannvittig sår. Problemet er at jeg prøver å pumpe det brystet, men det virker som at det er helt tett. Får bare ut 5 ml x 4 per dag. Mister jeg melka på det brystet nå? Har aldri hatt problemer med å pumpe før. har vart i 3 dager nå og brystet er like vondt.
August gull Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Det kan jo vere brystbetennelse? Du må få sjekket det viss det er like vondt og ikke blir bedre!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 har hatt brystbetennelse noen ganger før og det har ikke vært slik som dette. Er ikke øm/hard på selve puppen, kun på selve brystknoppen og området rundt. Ikke føler jeg meg dårlig heller. Når jeg har hatt brystbetennelse før, så har jeg hatt 40 i feber. og man blir vel øm og hard på selve puppen? HI
ellen-propellen Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Har du prøvd å smøre brystvorten med purelan? Den er supergod. Smør på som du skulle få betalt for det,hele dagen, det hjalp på meg i løpet av ett døgn.Ble ikke superbra,men mye mye bedre.
Tuddeli Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Ta deg en tur til legen alikevel. Kan jo tenkes at du har en infeksjon iom. at du er rød og det gjør vondt. Kanskje kan du få resept på oxytocin nesespray for å gi ned melka på det vonde brystet når du pumper. Uansett, hadde jeg tatt meg en tur til legen og sjekket det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå