Gå til innhold

Jeg er så dum!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare 5 DPO også klarte jeg ikke å vente mer.

Og så klart ble den negativ. Dersom jeg blir gravid denne PP har ikke nødvendigvis egget festet seg enda.

Jeg er dum, dum, dum!!!!!!!!!!!!

Etter å ha vært prøver i 1,5 år burde jeg vist bedre, men lærer jeg???

NEI!!! Tydeligvis ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er lov å bli litt ivrig:P hehe

Skrevet

Joa, men jeg hadde bestemt meg for vente til minst 10 DPO, og av erfaring, dersom jeg begynner å teste tidlig, blir jeg helt besatt av det.

Notat til meg selv: "Lås inn tester dersom du har tenkt deg et glass rødvin. Rødvin gjør testenes rop mer uimotståelig. "

Skrevet

heheheh , godt å høre at det er fler av oss =)) Hatt mine blemmer når det gjelder tester i huset jeg også!

Klem

Skrevet

Åhhh så spennende kjære du! Og du er ikke dum, bare veldig engasjert he he he. Stå på snart er det din tur! Nærmere sommeren kommer jeg tilbake som prøver igjen, håper du er inne på 1 tri da. Stor klem J

Skrevet

Ok, da kaller vi det engasjert ;-)

Men nå begynner jeg virkelig å lure.

Puppene sier AUUUUUUUU.

Kjenner med stram i livmoren.

Masse utflod.

Har så lyst til å teste i dag også.

Nå må jeg virkelig skjerpe meg.

Det er alt for tidlig til slike symptomer.

Er tross alt bare 6 DPO.

Ikke teste i dag.............

Skrevet

Haha!! Du er ikke alene, neii!!

Har allerede brent av et par tester..jeg som ikke vet om jeg har hatt eggløsning engang! (men hviiis jeg kaaanskje hadde det, noe mine ømme pupper tilsier enn så lenge, så er jeg bare 7-8 dpo!)

Det er jo bare bortkasta penger.. Men..så er det det at en har sååå lyst å være den som får en suuupersvak strek....bittelitt sterkere dagen etter, litt sterkere dagen deretter igjen. Høres så morsomt ut! Hehe.

Jaja.. du er nå ikke alene! Jeg tar "fri" i dag, og koser meg med noen pils og poker! :D Vinne litt til babykassa :P (eller kastrering av et marsvin...haha!! Ingen sammenheng i det heeeele tatt!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...