<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Vi har fire nydelige tante/onkel barn som alle er veldig glad i elida Marie. Hun største er fire (datter av søster til mann) så kommer en på tre (min søsters sønn) en på to (sønn av søster til min mann) Og minste mann på et år. (sønn til min søster) Dåpen var planlagt og forklart nøye til han på tre da hans bror ble døpt for ikke så lenge siden. Min søster forklarte at Elida skulle få vann i hode og at hun skulle ha lang kjole på. Når vi gikk opp Ropte han ut: Tante og onkel i dag skal presten helle vann over Elida.. (ble latter) Dåpen gikk fint og vi ente med tre av de fire hos oss etter selve døpingen. Der satt de som tente lys og hørte på presten. I avslutnningstalen sa presten at dåpsfolket var ønsket en fin dag og resten var velkommene til vafler i kirkestuen. (veianvisninger ble gitt. måtte ut og rundt kirken blandt annet) Etter siste salme kom jo alle for og gratulere og prate. Så oppdager vi at han på tre var søkk borte!!!! Panikken tok mamman og resten og vi begynte og leite. Han var borte. (Ekkel førelse) Så sa pappan at jeg samfarer kirken så han ikke har gått på oppdagelses tur. Han leitet overalt og siste stedet var jo da kirke stuen.. Der satt lille gutten på tre og STAPPET i seg vaffler til det tøyt ut av ørene hans. Pappan springer bort og sa: N¨å har vi leitet så etter deg, du må jo ikke gå uten og si i fra!! Han kikker på pappan og peker på vaffelen og sier; Mat, pappa!! uff det var lettelse at han bare var deer. (motorveien var rett ved) Og dete har blitt skrevet opp i boken til Elida.. Gud og redde vi var.. Og fy og lett det er for de små¨og høre: Vaffel, der og der, og bare
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Bra han ikke var bort, men bare på vaffelbesøk. Presten sa jo det, hehe. Uff kan tenke meg det var ekkelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå