Marcus2006+Jente2010 Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Føler jeg går i svime av og til... lille snupp er ganske så aktiv av og til om natta, og har holdt meg våken fra 3-4 tia om natta av og til... samt at min sønn er vært en del syk i det siste...falsk krupp og nå har han ørebetennelse... også må man vel ikke glemme at man må tisse mange ganger om natta også Føler meg mange ganger falleferdig...Men var hos frisøren en dag her, åh det var godt det, få friskere hår å føle seg mere vel... men kjennes på kroppen at det ikke har blitt mye søvn den siste uka... Flere som virker helt tom for energi og helt ferdig i kroppen...? Av og til kunne jeg ha tenkt meg og bare soooove =p Men det blir vel bedre,får trøste meg med det
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 27. mars 2010 ble litt rotete det her,og skrev det nesten i søvne
Nicoline3 Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Jaaaaaaa. Føler ikke at jeg kommer meg ovenpå uansett om jeg sover mye eller lite. Dette er 3 mann og er tusen ganger slitnere nå enn sist (2,5 år siden) Skal være sagt at jeg har hatt 3 jobber siden før jul,men at nå er jeg 30 % sykmeldt og jobber kun 6 timers dager! Og det gir meg faktisk det lille ekstra jeg trenger til å få gjort noe i huset og til å leke litt med sønnen min! Tror nok du vil ha godt av å lytte til kroppen du også, den sier i fra fordi vi ikke skrur ned tempoet selv!!
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2010 åh godt å se det ikke er bare meg... bra du er blitt sykmeldt så du å får slappet av da! nå er det 4 år siden jeg var gravid, men gutten min er en liten villmann så det går i 100 hver dag,+ at vi nå har flyttet 3 ganger siden jeg ble gravid før vi endelig kom i det huset vi skal bo i.. Ja du sier noe der, tror jeg bare er nødt til og ikke stresse så fælt.. Blir så mye bedre mor for min sønn å om jeg får slappet av mere..Humøre er ikke helt på topp hver dag Men satser på at det blir bedre,nå er sønnen min nesten helt frisk og da blir han å være 3 dager i barnehagen etter påske, så da skal jeg få gjort unna en del + slappet av mere:)
Pixie Power Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Er også veldig sliten og trøtt, og sliter virkelig med å jobbe halv stilling t.o.m. Er nr 2, så det er ikke bare å legge seg når man kommer fra jobb heller. Har en mann som stiller opp 100%, men det er jo min egen samvittighet for førstemann også, da... 2. trimester skal liksom være "the glory days"...oppskrytt, spør du meg :-/ Sover, jobber, sover, trener og sover litt til :-) Spennende dager, får'n si, hehe
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2010 hehe ja du sier noe der.. får satse på at det blir bedre og går fort til lille nurkene kommer ut:) Er så mye jeg ville gjort sammen med sønnen min også men er helt ferdig av og til :s Men prøver så godt jeg kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå