Gå til innhold

Noen andre som er Sliiiiten å trøtt...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg går i svime av og til... lille snupp er ganske så aktiv av og til om natta, og har holdt meg våken fra 3-4 tia om natta av og til... samt at min sønn er vært en del syk i det siste...falsk krupp og nå har han ørebetennelse... også må man vel ikke glemme at man må tisse mange ganger om natta også:P

Føler meg mange ganger falleferdig...Men var hos frisøren en dag her, åh det var godt det, få friskere hår å føle seg mere vel... men kjennes på kroppen at det ikke har blitt mye søvn den siste uka...

Flere som virker helt tom for energi og helt ferdig i kroppen...?

Av og til kunne jeg ha tenkt meg og bare soooove =p

Men det blir vel bedre,får trøste meg med det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble litt rotete det her,og skrev det nesten i søvne :P

Skrevet

Jaaaaaaa. Føler ikke at jeg kommer meg ovenpå uansett om jeg sover mye eller lite.

Dette er 3 mann og er tusen ganger slitnere nå enn sist (2,5 år siden)

Skal være sagt at jeg har hatt 3 jobber siden før jul,men at nå er jeg 30 % sykmeldt og jobber kun 6 timers dager! Og det gir meg faktisk det lille ekstra jeg trenger til å få gjort noe i huset og til å leke litt med sønnen min!

Tror nok du vil ha godt av å lytte til kroppen du også, den sier i fra fordi vi ikke skrur ned tempoet selv!!

Skrevet

åh godt å se det ikke er bare meg... bra du er blitt sykmeldt så du å får slappet av da!

nå er det 4 år siden jeg var gravid, men gutten min er en liten villmann så det går i 100 hver dag,+ at vi nå har flyttet 3 ganger siden jeg ble gravid før vi endelig kom i det huset vi skal bo i..

Ja du sier noe der, tror jeg bare er nødt til og ikke stresse så fælt..

Blir så mye bedre mor for min sønn å om jeg får slappet av mere..Humøre er ikke helt på topp hver dag :P

Men satser på at det blir bedre,nå er sønnen min nesten helt frisk og da blir han å være 3 dager i barnehagen etter påske, så da skal jeg få gjort unna en del + slappet av mere:)

Skrevet

Er også veldig sliten og trøtt, og sliter virkelig med å jobbe halv stilling t.o.m.

Er nr 2, så det er ikke bare å legge seg når man kommer fra jobb heller. Har en mann som stiller opp 100%, men det er jo min egen samvittighet for førstemann også, da...

2. trimester skal liksom være "the glory days"...oppskrytt, spør du meg :-/

Sover, jobber, sover, trener og sover litt til :-) Spennende dager, får'n si, hehe

Skrevet

hehe ja du sier noe der.. :P

får satse på at det blir bedre og går fort til lille nurkene kommer ut:)

Er så mye jeg ville gjort sammen med sønnen min også men er helt ferdig av og til :s

Men prøver så godt jeg kan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...