gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 fra å være kvalm,sulten,ubehagelie stikkinge og murringe,å nu bare borte ?? jeg savner dem og bekymrer meg kanskje litt nå. er det vanlig det at di bare forsvinner,eller va er d som skjer?
snartmammapåny Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Hvor lang er du på vei da? Jeg har akkurat startet på uke 7 nå og her har dei siste to dagane blitt dramatisk reduksjon i kvalmen. Gikk fra å være konstant ganske kvalm til å komme å gå bare litt innimellom. Har i "bytte" fått ømme pupper da.. Men trenger nok ikke være noe galt selv om symptomene gjemmer seg litt. Tror det er normalt at det variere litt jeg
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2010 7 + 6 men da satser jeg på at dem kommer tilbake er nu så bekymret for dn lille spiren hele tiden <3
snartmammapåny Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Ja det er noen nervepirrende uker dette her. Og så er vi så maktesløse oppi det hele. Vi må nok bare prøve å slappe av og håpe på det beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå