♥Axinija♥ Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 ....over ALL FORVENTNING!!!! Begynte timen med å fylle ut helsekortet og alt det praktiske...jeg nevnte flere ganger underveis at jeg ikke var 100% sikker på om jeg fremdeles var gravid (minnet om BO for et år siden er fremdeles brent inn i hjernebarken)...har hatt litt brunlig utflod ved tre anledninger som har "styrket min mistanke" om at det kanskje ikke klaffet denne gangen heller. Dro primert på denne timen for å bli sendt videre til UL, for å få et svar den ene eller andre veien. Så sier jordmoren, "du kan legge deg på benken, så kan vi prøve å høre etter hjertelyden...Hallo? tenker jeg, er jo bare knappe 10 uker på vei jo!!! Jordmoren leter og leter, men ingen fosterlyd å finne....selvfølgelig, det er jo ikke vanlig å lete i uke 10 uansett tenker jeg! Ligger etterhvert og ser i taket, og venter på at jordmoren skal gå lei av å lete....men så; galopperende hester på doppleren, det er jo ikke min hjertelyd!! 165-170 slag i minutter viser doppleren...hva?? Er det liv i magen mi alikavel? men jeg trodde jo at.....hæ? Hun smiler og spør "hører du?"..jeg nikker og kjenner at jeg rødmer, ikke fordi jeg er flau, men fordi tusen tanker farer gjennom hodet mitt der og da... Hvorfor sa jeg til sambo at han ikke trengte være med på timen (han jobber ekstremt mye denne helgen)?, nå har jo han gått glipp av barnets første hjertelyd....på grunn av min pessimistiske holdning! Nå trenger jeg ikke dra på tidlig UL? Da kan vi kanskje så smått begynne å "annonsere" begivenheten for nære venner og familie? Jeg skjønner ingenting, det er en spire i magen min...og den er i live!! Håper den fortsetter å være det da, i følge jm er sjangsene store for det..
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 så utuli festli å les innlegget ditt gratulere me dn lille spiren med det stor hjerte
Linn2007 Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Å, gratulerer så utrolig mye!! Har fått med meg at du har vært veldig bekymret, nå ble jeg virkelig glad på dine vegne :-)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Åååååå - grattis!!!!!! Jeg er såååå glad på dine vegne, herlighet er du 10 uker på vei alt?? Dæven steike, hehe - men supergode nyheter da!!! Tenk om jeg kunne komme inn på 1 tri til uken da, det hadde vært moro det Er på CD 24 i dag, IKM til skjærtorsdag og krysser fingrene Ha en strålende fin helg Stoooooor klem ;
♥Axinija♥ Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2010 Tusen takk alle tre, hyggelig å dele det med dere.....er jo ikke offisielt enda, så det begrenser seg hvem man kan snakke med! ;D ☆Meg og lille snuppis☆; ekstra stas å høre fra deg, tenker mye på deg og hvor i syklusen du er...CD 24? Nice, ikke lenge til du kan teste da! Jeg beundrer deg og ditt pågangsmot, men nå fortjener du virkelig at den sitter og det hele løpet ut!!!! Krysser alt jeg har for at denne PPèn blir din og Carina sin, dere er ofte i tankene mine....og det hadde vært supergøy at dere kom inn hit! Kos deg med mann og barn i helgen da..Jeg sitter alene sammen med hundene i sofaen, sambo er på jobb til midnatt og sønnen min er på overnatting hos mormor og -far...Deilig med alene-tid, for kvalmen tar så overhånd at jeg ikke alltid er like trivelig å være sammen med...! Stoooor klem kjære deg
Tigerpote Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Hei! Jeg snek meg plutselig inn hit, bare for å se hvordan 1. tri var, jeg får jo av og til lyst på en til NÅ Husker deg godt fra 1. tri sist jeg var her, og husker at du mistet:( Så jeg vil gratulere deg og ønske deg lykke til! Nå er det din tur!
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Gratulerer så mye :) Dette var kjekt å høre!!!
Carina har to små gull Skrevet 28. mars 2010 #9 Skrevet 28. mars 2010 Men så artig Axinija Nå ble jeg skikkelig glad. Har tenkt ofte på deg. Prøvde å sende deg en privat mail tidligere da jeg lurte på hvordan det gikk med deg, men tror innboksen din er full. Nå skal du bare slappe av og nyte graviditeten til det fulle. Jeg fikk tanta denne uka. Driter i denne pp også, men fra neste pp tror jeg at det blir akupunktur på nytt. Kos deg videre i graviditeten Mange klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå