Gå til innhold

legebesøk med forvirring............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen idag siden jeg trodde jeg var gravid.

Blir undersøkt, og legen sier at jeg med 95% sikkerhet at er ca5-7 uker på vei :0)

Siden jeg ikke tatt GT på en uke(var da negativ), ble dette gjort på nytt -som en ekstra forsikring - og denne kom tilbake NEGATIV.......

Så i 15min var jeg gravid - nå må jeg vente til over helgen med å ta blodprøve og vente 24 timer etter det. Hvis det ikke er noe positivt svar - skal jeg henvises til UL på lokalsykehuset.

Har noen hatt liknende situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

huff da hørtes veldig forrvirende ut.

lykke til over helgen!

Skrevet

Hei

Jeg havnet litt i samme situasjon tidligere i uken.

Jeg fikk en svaaaaaaaaaaaaak strek på hjemmetest, kom til legen, og de sa jeg ikke var gravid, de sa det var den mest negative urinprøven de hadde sett. Jeg ble lei meg frustrert og staere enn noen gang. Jeg kjørte hjem hentet gt testene inine og gikk til et annet legekontor, viste testene, hun sa hun så streker. Så ringte jeg mitt legekontor i går, og de trodde meg nesten ikke da heller.

Vel har legetime o to uker, men ja jeg er gravid, så de kan ta så feil!

I bunn og grunn er et ikke helt samme historien , men en ting er sikker. Du kjenner på kroppen din du vet når du er gravid.

Skrevet

Tok blodprøve igår.

En time etterpå kom mensen - 3 uker for sent og hatt masse gravide symptomer.

Idag kom negativ test................

Så da er det bare å bli ferdig med dette, og være klar til dyst når eggløsningen kommer, og tempe på.

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

da har du jo fått et svar, så å si feil svar,men godt du er klar igjen!!! man må jo bare stå på, lykke til :)

Skrevet

Vil bare tilføye at venninnen min fikk positive tester hjemme og negative hos legen i starten, og hun var gravid så det er mulig:)

Skrevet

en venninne av meg hadde negative gt i nesten to måneder.. både hjemme og hos legen.. det ga til slutt utslag på andre blodprøve... hun var gravid og venter gutt om 8 uker :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...