Gå til innhold

til dere som vil glede dere,og tenke positivt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har lest så mye vondt her inne "ingen fornærmelse" men vi trenger også og kunne tenke positivt og glede oss over dette underet som vokser inni i magen vår;) hvis man hele tiden går og bekymrer seg og er redd skaper det en form av stress, og da bygger vi bare opp adrenalin i kroppen og kan si dere det gjør det enda værre og risikabelt. Prøv å tenk sånn her, vi vet vi skal dø, men går vi og tenker på det?? går vi og bekymrer oss får når det innfaller oss? NEI og nettopp fordi at vi vil glede oss og ha det bra de dagene vi faktisk lever. og det er nesten sånn vi må prøve å tenke med dette barnet. jeg har hatt to SA og en MA selv, og vet det kan være skremmende, men tenk deg hvor heldig akkurat DU er som har klart og skape noe som forhåpentligvis blir det beste som har hendt oss, imkotsetning til de som prøver i maaaaaange år uten hell. de hadde gitt storetåa si får og være her med oss nå! Jeg tenker ofte når jeg både får smerter elr ikke kjenner noen ting men blør, og det som regel går bra er jo fordi at vi har jo ingen like svangerskap og hver gang er som den første. kroppen reagerer på sin måte, og bare tillat den det. kjenn heller på hva som skjer å tenk at det er noe vakkert som bare prøver å få litt plass.

blir det ille er det jo bare å be om en ultralyd, grunnen til at jeg skrev alt dette er fordi at denne gangen har jeg tenkt dette hver eneste dag og endelig er det sånn jeg ser på det, og bare gleder meg over det som er der nå.. skjer det noe tar jeg det da det skejr.

gled dere masse over dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er et fantastisk menneske med en kjempe bra holdning!! Takk for at du skrev dette, du har helt rett :-))

Skrevet

Tusen takk for at du delte dette!

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. Har forsøkt en liten stund å bli gravid, har pcos, og slitt med egne eggløsninger. har alltid tenkt at jeg kom til å bli verdens lykkeligste den dagen jeg testet positivt. Men har merket at dagene etter dette, har angsten og frykten fått litt overtak. Er første gang jeg er gravid, og alt er nytt. Jeg saumfarer derfor alle sider på nettet for informasjon, og kommer naturligvis da også over mye om SA og MA.

Men kjenner at jeg bare må skyve alle de tankene til side, og ha fokus på at jeg tross alt er gravid! og går det galt, er det likevel håp om at vi kan klare det igjen senere!

Skal til første ultralyd allerede på onsdag (er bare cirka 5 uker på vei). Håper selvfølgelig jeg kan slappe mer av etter det! Men i mellomtiden må jeg bare prøve å endre litt fokus :)

Skrevet

Takk for dette innlegget:=)))) Var kjempe fint å lese og det er så sant så sant.

Dette innlegget trengte vi her inne:=))))

Skrevet

jeg appludere jeg også :)

syns dette var veldi triveli å les,og jeg trengte d virkeli <3

Skrevet

Dytter dette innlegget opp jeg...Godt å lese dette:=))))

Skrevet

Ja, vi er faktisk veldig heldige, og takk for at du er så positiv:) Holder noen ganger på å bli sprø av å tenke så mye.. Men det er faktisk ingenting jeg kan gjøre uansett hva som skjer. Og da er det jo egentlig dumt å sløse bort tiden på alle bekymringene.. Jeg håper dere alle får ei god påske, med maaange gode tanker, og mye glede:) Neste påske sitter vi der med de små:-D

Skrevet

Det er jeg helt enig i! Jeg har hatt 2 sa, og vet også og bekymre meg.. Men vil heller være overlykkelig den tiden jeg er gravid, og ta sorgene HVIS dem kommer. Det er jo så å glede seg over, med spiren som vokser i magenm dumt å kaste det bort på dumme tanker:D

Skrevet

Tusen takk for innlegget ditt. Det er godt å lese sånne også. Jeg er en av de som tenker det verste, og har fått beskjed av min forlovede å slutte å være så negativ. Det er ikke så lett, for vet at det er så mye som kan gå galt siden jeg ennå er så tidlig i svangerskapet.

Jeg tenker sånn; hvorfor skal JEG være så heldig å gå gravid i et helt svangerskap og få et friskt barn?

Kjenner dessuten ikke på meg at jeg er gravid, for har lite eller ingen symptomer annet enn uteblitt mens og to positive tester. Føler meg ikke gravid. men jeg er veldi tidlig da. Hadde 1.dag i siste mens 13.februar så tror jeg er 6+0 dager i dag.

Men takk igjen. Jeg håper jeg klarer å tenke mer positivt etterhvert som ukene går. bank i bordet for at alt skal gå bra! Skal fortelle det til forlovedens foreldre og søster i morgen. iiiiik.

Med ønske om en fin helg til alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...