brownie Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Det er mest det ene øyet, og kommer spesielt etter hun har sovet en lengre økt. Litt utover dagen går det tilbake og blir mindre markert. Føler meg mest hysterisk som henger meg opp i dette, men kan ikke huske at mine andre barn har hatt dette da de var små. Hun er 2 mnd, og har sett litt hoven ut siden fødselen. Da hadde hun tett tårekanal på ene øyet, og jeg tenkte hovenheten var i forbindelse med dette. Men øyet hennes har virket helt fint siden ca 5ukers alder, og jeg tror derfor tårekanalen er i orden igjen, har ikke vært mer gult puss ihvertfall. Tenker dette er en bagatell som ikke er noe å bestille time for lege hos, men så kjenner jeg jeg blir smånervøs når jeg søker på nett og bare finner linker til hjertefeil, og får litt hysteriske tanker om at noe er galt med henne. Hun har vært forkjøla og sannsynligvis hadde hun rs-virus for noen uker siden, var ganske dårlig, og vi var flere ganger hos lege med henne. Så jeg tror disse episodene har gjort meg ekstra bekymra for henne. Men samtidig tenker jeg at om det nå var noe med hjertet ville sikkert alle de ulike legene som har lyttet på henne siden fødselen ha lagt merke til det? Dette innlegget ble litt rotete og teit, men kan noen fortelle meg om babyer kan være hovne i øyeområdet (det som er mellom bryn og øyelokk) uten at det er noe galt med dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå