iok med sønn <3 Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Det er jo flere ting å glede seg over i dag... er halveis, dvs 21+1, er ferdag, å snart påske...Jeg må jobbe på mandag og tirsdag... Ellers er jeg dønn sliten av uka! Stup trøtt, å syns litt synd i meg selv... ja, for sambo ringer å sier han har vist fri i påska å vil da hjem. Å være hjemme en uke... Klart han kan det likso, men jeg må jobbe! Å jeg vil jo gjærne være med... åsså HATER jeg å være hjemme alene... å når han kommer hjem da, så er det jobbhelg Så da blir det hele påska alene... den var litt kjip...
Petit-Potet Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Det hørtes litt kjedelig ut ja. Æsj, hater å måtte jobbe selv også i høytidene. Da skal man jo kose seg med familien! Håper du finner noe gøy du kan gjøre og ikke blir for ensom. God påske til deg!
iok med sønn <3 Skrevet 1. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2010 Hei, å god påske til deg også Heldigvis fant han at at han ville være hjemme Så da har han mekka bil, og gått tur med meg Og i dag var vi i familieselskap (heldigvis slapp jeg å gå alene...) Så jeg er veldig fornøyd! Så da skal han jobbe lørdag og søndag da, men da får jeg sette av litt tid til å møte evtuelle venninner som er hjemme i påska
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå