=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 På skjermen dukket det opp en bitteliten aktiv krabat, med armer og bein og et nydelig lite ansikt:) Fantastisk å se, ubeskrivelig følelse. Da hopper jeg over til 2.tri, takk for meg her jenter, og masse masse lykke til alle sammen
magica og lille tryll ♡ Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Lykke til videre i 2.trimester. Vi sees snart ;o)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Ojjjjjjj - 12 uker alt??? Det har jammen gått fort Gratulerer sååååå mye med nurket i magen!!! Kos deg og nyt denne flotteste tiden i svangerskapet som du nå går inn i Lykke til Stooooooor klem fra
Luna har født. Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Å så heldig du er Jeg skal være så glad når jeg er der du er i dag:) Magica fra tryll!!!! er du gravid????
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2010 Tusen takk alle:) Meg og lille snuppis: Ja, jeg syns i grunn ikke det har gått veldig fort jeg da.... Har vært veldig bekymret, og er glad jeg endelig er over 1 tri nå. Skal slappe litt mer av nå og bare nyte det! Hvordan har du det da? Tenker ofte på deg, og er innom å ser litt etter deg på bli gravid innimellom..... Håper du har det bra, ønsker deg lykke til, gleder meg til å se deg mer inne på disse forumene om forhåpentligvis ikke så veldig lenge! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå