øynesomtinntallerkner Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Har en jente som heter det, lurer på hva folk egentlig mener hehe
Miranda C Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Aldri likt det, sikkert grunnet fordi jeg har hørt ''Agnes i sengA, Hhahaahhaa'', siden jeg var ung. Men liker det faktisk bedre nå enn tidligere..
Gjest Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Agnes er veldig høyt oppe på listene i Sverige, og har fått et skikkelig oppsving her i landet også, så det må jo være mange som syns det er fint. Jeg syns Agnes har fin klang, det er lett, men samtidig solid, et skikkelig flott navn
øynesomtinntallerkner Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2010 Å er det poppis, jeg ler. Jeg er jo aldri poppis på noe slags vis, vittig at jeg kanskje er forut for min tid her:))) Tvillingsøstera heter Tomine så ser for meg de to skjønne gamle damene
Gjest Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Agnes er et flott og herlig navn. Er jo ingen tvil om at de gamle navnene er på full fart tilbake. Vurderte Agnes selv, synes det er vakkert, men kjæresten gikk ikke med på det. Bare synd det er veldig i vinden nå... Tror fort det kan bli et topplistenavn, som i Sverige.
øynesomtinntallerkner Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2010 jaja da var jeg hvertfall fus
Eva_81 Skrevet 26. mars 2010 #8 Skrevet 26. mars 2010 Ja, det er det vakreste navnet! Har selv en liten Agnes...
Solstrålen_ Skrevet 26. mars 2010 #13 Skrevet 26. mars 2010 Agnes er vakkert,selvom det er poppis. Finnes mange fine navn på a som ikke brukes like mye da. Hva med for eksempel Alida, Anine, Andrine, Annie, Agate? Hvis du trenger alternativer...
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. mars 2010 #16 Skrevet 26. mars 2010 jeg synes Agnes er et fint navn, så lenge det ikke uttales Agg-nes men Angnes...hvis dere skjønner hva jeg mente...?
mamma16 Skrevet 27. mars 2010 #17 Skrevet 27. mars 2010 Likte det ikke før, men jeg har et søskenbarn på 1 år med det navnet. Synest det var merkelig i starten, og lo litt for meg selv mens jeg tenkte "Agnes i senga"... MEN, nå liker jeg det faktisk godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå