Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Er det som er på menyen i dag og vesla har endelig begynt å like middag, men bare hjemmelaget middag. Glass brekker hun seg av. Så jeg koker potet og gulrot og moser til henne og så har jeg i litt av det vi har dersom det er mulig, men ble litt usikker nå på laks. Kan så små babyer få dette? Er ikke snakk om store mengdene.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 26. mars 2010 Er altså innholdet i middagsglass hun brekker seg av, gir henne selvsagt ikke glass ;-)
PAVEEL Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Jeg hadde iallefall gitt det:-) Er jo ikke snakk om store mengder:)
Gjest ->>- Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Hun kan godt få så mye laks hun orker, med mindre dere er arvelig belastet med fiskeallergi.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2010 Takk, det var beroligende å høre :-) Ble bare brått så usikker og mente å ha lest noe om at babyer ikke skal ha fisk, men så var det visst greit med fisk likevel, og så var det dette med tungmetaller osv. Men det er kanskje ørret? Eller annen fisk?
MathildeC Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 Leste nettopp at når babyen har prøvd grønnsaks og fruktmos i ca en mnd tid, kan man også begynne med fisk og kjøtt.
erteposen + 4 Skrevet 26. mars 2010 #7 Skrevet 26. mars 2010 På vår hs sa vel legen at det var ikke så nøye om de fikk litt fisk tidlig. Det var bedre med fisk for tidlig enn for sent, om det ikke er allergi i familien. Mine på 8 mnd. får litt ren fisk i maten, og det er favoritten.
Gjest ->>- Skrevet 26. mars 2010 #8 Skrevet 26. mars 2010 Villaks kan man begrense litt, men laksen du kjøper i butikken er oppdrettslaks med mindre noe annet er presisert.
Galskapens overhode Skrevet 26. mars 2010 #9 Skrevet 26. mars 2010 mini her slukte en hel laksefiletbit alene da han var 7 mndr.. Og siden har vi hatt det til middag 1 gang i uka.. Nå sluker han 2 + 1 potet og gulrøtter.. (er 2 år)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå